Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

The Hive

Influencers for everyone Stáhnout (XLS)
Tým agentury The Hive

Tým agentury The Hive

Vlastnická struktura
Rostislav Starý (50 %), Jaroslav Duroň (50 %)
Profil agentury

Agentura se specializuje na influencer marketing. Klientům pomáhá zajistit vhodné osobnosti pro jejich (nejen) digitální kampaně. Tvůrce obsahu přitom vybírá na základě unikátní typologie a CRM systému, který vyvinula ve spolupráci s výzkumnými agenturami. Hive dokáže zapojit a integrovat influencery do komplexních komunikačních kampaní a zaručuje jejich profesionální průběh. Mezi klienty agentury patří jak přímo zadavatelé, tak reklamní, PR či mediální agentury v Česku i na Slovensku.

Rok založení
2016
Pracovníků
4 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Produkce
  • Influencer marketing
  • Word-of-mouth
Obrat za poslední rok
4 500 000 Kč
Klíčoví klienti
Mondelez, Stock, Hero, CinemArt, AMC, Microsoft
Ocenění

Hive začlenil influencery do řady kampaní oceněných mimo jiné na České ceně PR nebo i zahraničních soutěžích (European Excellence Awards, SABRE Awards atd.)

Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Značit, či neznačit reklamu influencerů na sítích?

Mezi aktuální témata influencer marketingu stále patří to, zda a jak mají influenceři značit placenou spolupráci ve svých příspěvcích. A dotkl se toho i seminář Jak mít v kampani influencera a nezbláznit se z toho, který 13. června pořádala v Praze agentura The Hive.