Několik faktů
- nezávislá československá agentura
- integruje kreativní & social & account & media týmy
- založena 2005 v Bratislavě, česká pobočka od roku 2012 v Praze
- dohromady víc než 100 zaměstnanců, z toho polovina v Praze
- pracuje pro značky ve více než 15 zemích
- dog & baby friendly
Kdo jsme
V Triadu se nedělíme na lidi digitální a nedigitální ani na kreativní a nekreativní. Kreativci sedí přímo vedle accountů a specialistů na social media a na zadáních pracují společně. Kreativní tvorby se tak od samého začátku zúčastňují všichni od copywriterů až po programátory. Děláme věci tak, aby dávaly smysl, aby z nich měl radost klient i my, abychom za sebe mohli nechat mluvit své výsledky a abychom se cítili v práci dobře. Za svou práci jsme získali už mnoho ocenění, ale víme, že nejsme reklamní mistři světa a ani to není naším cílem.
Co děláme
Hledáme inovativní a efektivní řešení marketingových výzev a zadání. Výsledkem pak může být velká integrovaná kampaň, která zahrnuje televizní spoty, rádio, outdoor, printy, PR a digital, vytvoření nové značky, nastavení komunikační strategie, nebo klidně i malá online kampaň, social media komunikace nebo mobilní aplikace. A někdy tím správným řešením ani nemusí být reklama. Neděláme věci jen pro peníze. Neděláme věci, ke kterým máme morální výhrady. Nespolupracujeme s klienty, se kterými si nerozumíme. Neděláme svou práci jen pro ocenění. Neděláme věci, které pro nás nemají smysl.
- Digital
- Outdoor
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- Employer branding
- Kosmetika
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Alkohol
- Nábytek
- Finance
2021:
- ADC Czech Awards 2021: 3x stříbro, Cena diváků, Cena Studentský like generace Z
- Effie: 1x zlato, Cena Art Directors Club Czech Republic - The best of creativity EFFIE 2021, Grand Prix
- FLEMA Awards 2021: 2x zlato, Grand Prix
- Euro Effie 2021: 1x bronz, 1x stříbro
- Cannes Lions 2021: shortlist
- New York Festivals Advertising Awards 2021: 1x zlato, 2x shortlist
- YouTube Works 2021: 1x zlato

Nejvíc šancí získat Effie má McCann, pak Ogilvy, VMLY&R, Zaraguza a Triad

Tmavého Kozla propaguje na zahraničních trzích létající kozel Olda

Petra Jankovičová po 10 letech v Triadu nastoupila do startupu Madmonq

„Kopakabrána má tah na bránu.“ Gambrinus a Triad aspirují na pivní reklamu roku

Gambrinus, Horváth a Yo Yo Band zvou na amatérský fotbal do Kopakabrány

Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové

Změna ve vedení Triadu: Petru Jankovičovou střídá Magdaléna Křížová

„Snový svět, moc hezky natočený!“ Kati vyzdvihují práci Triadu pro rozvoz Wolt

Finský rozvoz Wolt uvádí svůj první český televizní spot, od Triadu a WeAre

TV Seznam uvádí seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

ČT s Němci natáčí seriál To se vysvětlí, soudruzi!, o paranormálních jevech

Rada přijala výroční zprávu o loňské činnosti ČT, výtky vůči publicistice do ní neprošly

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Economia představuje webový Centrum Výběr

Generálním ředitelem ČTK zvolen Jaroslav Kábele

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty
