Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Triad Advertising

Creativity is intelligence having fun — Albert Einstein Stáhnout (XLS)

Vlastnická struktura
Triad s.r.o. (Slovensko) (90 %), Petra Jankovičová (10 %)
Profil agentury

Několik faktů

  • nezávislá československá agentura
  • integruje creative + social + account týmy
  • založena 2005 v Bratislavě, česká pobočka od roku 2012 v Praze
  • dohromady víc než 100 zaměstnanců, z toho polovina v Praze
  • pracuje pro značky ve více než 10 zemích
  • dog & baby friendly
  • organizátor All fans party

Kdo jsme

V Triadu se nedělíme na lidi digitální a nedigitální ani na kreativní a nekreativní. Kreativci sedí přímo vedle accountů a specialistů na social media a na zadáních pracují společně. Kreativní tvorby se tak od samého začátku zúčastňují všichni od copywriterů až po programátory. Děláme věci tak, aby dávaly smysl, aby z nich měl radost klient i my, abychom za sebe mohli nechat mluvit své výsledky a abychom se cítili v práci dobře. Za svou práci jsme získali už mnoho ocenění, ale víme, že nejsme reklamní mistři světa a ani to není naším cílem.

Co děláme

Hledáme inovativní a efektivní řešení marketingových výzev a zadání. Výsledkem pak může být velká integrovaná kampaň, která zahrnuje televizní spoty, rádio, outdoor, printy, PR a digital, vytvoření nové značky, nastavení komunikační strategie, nebo klidně i malá online kampaň, social media komunikace nebo mobilní aplikace. A někdy tím správným řešením ani nemusí být reklama. Neděláme věci jen pro peníze. Neděláme věci, ke kterým máme morální výhrady. Nespolupracujeme s klienty, se kterými si nerozumíme. Neděláme svou práci jen pro ocenění. Neděláme věci, které pro nás nemají smysl.

Rok založení
2012
Pracovníků
51 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Nábytek
  • Hobby
  • Spotřební elektronika
  • Entertainment
  • Telekomunikace
Obrat za poslední rok
103 800 000 Kč
Klíčoví klienti
Asahi Breweries (Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Kingswood, Frisco), Ikea, Savencia Fromage & Dairy Czech Republic, a.s. (Pribináček, Lučina, Král sýrů), Hasbro, Kofola (Kofola, Ugo), Philips, Nestlé (Granko), Tchibo (Jihlavanka)
Ocenění

ADC Creative Awards Czech (zlato, 2x bronz), PIAF (stříbro), Effie (zlato), Flema (2x), Zlatá pecka, Česká cena za PR