Několik faktů
- nezávislá československá agentura
- integruje creative + social + media + dev + account týmy
- založena 2005 v Bratislavě, česká pobočka od roku 2012 v Praze
- dohromady víc než 100 zaměstnanců, z toho polovina v Praze
- pracuje pro značky ve více než 15 zemích
- dog & baby friendly
- organizátor All fans party
Kdo jsme
V Triadu se nedělíme na lidi digitální a nedigitální ani na kreativní a nekreativní. Kreativci sedí přímo vedle accountů a specialistů na social media a na zadáních pracují společně. Kreativní tvorby se tak od samého začátku zúčastňují všichni od copywriterů až po programátory. Děláme věci tak, aby dávaly smysl, aby z nich měl radost klient i my, abychom za sebe mohli nechat mluvit své výsledky a abychom se cítili v práci dobře. Za svou práci jsme získali už mnoho ocenění, ale víme, že nejsme reklamní mistři světa a ani to není naším cílem.
Co děláme
Hledáme inovativní a efektivní řešení marketingových výzev a zadání. Výsledkem pak může být velká integrovaná kampaň, která zahrnuje televizní spoty, rádio, outdoor, printy, PR a digital, vytvoření nové značky, nastavení komunikační strategie, nebo klidně i malá online kampaň, social media komunikace nebo mobilní aplikace. A někdy tím správným řešením ani nemusí být reklama. Neděláme věci jen pro peníze. Neděláme věci, ke kterým máme morální výhrady. Nespolupracujeme s klienty, se kterými si nerozumíme. Neděláme svou práci jen pro ocenění. Neděláme věci, které pro nás nemají smysl.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Rychloobrátkové zboží
- Nábytek
- Hobby
- Spotřební elektronika
- Entertainment
- Telekomunikace
2019: ADC Creative Awards Czech (2x stříbro, 4x bronz), Effie (3x zlato), Flema Media Awards: Inovativní autor roku (tři oceněné kampaně), Fénix Content Marketing

Změna ve vedení Triadu: Petru Jankovičovou střídá Magdaléna Křížová

„Snový svět, moc hezky natočený!“ Kati vyzdvihují práci Triadu pro rozvoz Wolt

Finský rozvoz Wolt uvádí svůj první český televizní spot, od Triadu a WeAre

Kreativu pro Wolt zajistí Triad, nákup prostoru v televizi OMD

Gambrinus volá Strážce výčepu zpět do služby, ti nově oblékají pivní bundu

Pražský Triad má nové kreativní vedení. V čele je Martin Woska, přišli Martin Keder a Richard Axell

„Přesvědčivá atmosféra.“ Ikea vítězí s dalším spotem proti domácímu násilí

Prodejce nábytku Ikea navazuje dalším hraným spotem proti domácímu násilí

Zmrzlina Míša dostala od Triadu nový komunikační koncept na další tři roky

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá
