Excelent poprvé jde do televize, „po svý ose“
Pivo od Plzeňského Prazdroje má první televizní kampaň, dělala ji agentura Triad Advertising.
Několik faktů
Kdo jsme
V Triadu se nedělíme na lidi digitální a nedigitální ani na kreativní a nekreativní. Kreativci sedí přímo vedle accountů a specialistů na social media a na zadáních pracují společně. Kreativní tvorby se tak od samého začátku zúčastňují všichni od copywriterů až po programátory. Děláme věci tak, aby dávaly smysl, aby z nich měl radost klient i my, abychom za sebe mohli nechat mluvit své výsledky a abychom se cítili v práci dobře. Za svou práci jsme získali už mnoho ocenění, ale víme, že nejsme reklamní mistři světa a ani to není naším cílem.
Co děláme
Hledáme inovativní a efektivní řešení marketingových výzev a zadání. Výsledkem pak může být velká integrovaná kampaň, která zahrnuje televizní spoty, rádio, outdoor, printy, PR a digital, vytvoření nové značky, nastavení komunikační strategie, nebo klidně i malá online kampaň, social media komunikace nebo mobilní aplikace. A někdy tím správným řešením ani nemusí být reklama. Neděláme věci jen pro peníze. Neděláme věci, ke kterým máme morální výhrady. Nespolupracujeme s klienty, se kterými si nerozumíme. Neděláme svou práci jen pro ocenění. Neděláme věci, které pro nás nemají smysl.
2021:
Pivo od Plzeňského Prazdroje má první televizní kampaň, dělala ji agentura Triad Advertising.
Hospoda jako dějiště zásadních okamžiků Česka, to je letošní televizní reklama Pilsner Urquell. Spot vytvořila Triad Advertising v produkci Savage, režíroval Eric Hillenbrand.