Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Týdenní souhrn z retailu

Obří Hamleys otvírá v Praze, Pedro expanduje

Obří Hamleys otvírá v Praze, Pedro expanduje

Anglická značka Hamleys otevřela v Praze větší hračkářství větší, než má v Londýně. Benzina inovuje svá bistra. Žvýkačky Pedro přidají prodejny. Coca-Cola vrací retro lahev.
  • 06. 05. 2016
Náboženství bank se mění, Sklizeno expanduje

Náboženství bank se mění, Sklizeno expanduje

Sklizeno míří na malá města, sází na racionalitu spotřebitelů. Lidl i Albert otevírají dveře vysokoškolákům, SodaStream znovu doufá v úspěch pastelových barev a geometrie.
  • 29. 04. 2016
Česko v pasti slev. Billa uvádí privátní značku Easy

Česko v pasti slev. Billa uvádí privátní značku Easy

Kupní síla Čechů roste, ale jak se prodejci vymaní ze spirály slev? řešila konference Retail in Detail. Billa mezitím zavádí privátní značku Easy, Air Bank umožní bezkontaktní výběry z bankomatů, Penny peče, Norové převzali Hamé, müsli Mixit odstranilo palmový olej.
  • 08. 04. 2016
Slevy zkracují dovolené, OMV dává fairtrade kávu

Slevy zkracují dovolené, OMV dává fairtrade kávu

Povelikonoční retail se projevil hlavně otevíráním poboček a rozšiřováním sítí. Kolonial.cz chce zbořit stereotyp v menších městech, Burger King po vzoru konkurence startuje "appku" se slevami, slevové portály mění povahu cestování po Čechách.
  • 01. 04. 2016