V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Rozšířená/virtuální realita

Jak virtuální realita promění sportovní marketing

Jak virtuální realita promění sportovní marketing

Dostat fanoušky k utkáním, aniž by museli být fyzicky přítomní, to bude jednou z hlavních snah marketérů kolem sportu v dalších letech, nahlíží nový velký kanál komunikace Nikola Mráčková z Geometry Prague, ve svém dalším textu o sportovním marketingu.
Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu 

Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu 

Máte taky rádi artová kina? Zajímáte se o víc než jen o digital a marketing? Nevzdáváte to a nechcete, aby vaše znalosti zasmrádly někde na úrovni kampaní s influencáky společně se spoďárama youtuberkulózy? Tak to vás musí mrzet, že jste nebyli na Retoxu. Protože právě pro takovéhle lidi Retox připravujeme. Podívejte, jaký byl druhý ročník akce Brainz.