Rozšířená/virtuální realita
Jak virtuální realita promění sportovní marketing
Dostat fanoušky k utkáním, aniž by museli být fyzicky přítomní, to bude jednou z hlavních snah marketérů kolem sportu v dalších letech, nahlíží nový velký kanál komunikace Nikola Mráčková z Geometry Prague, ve svém dalším textu o sportovním marketingu.
Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu
Máte taky rádi artová kina? Zajímáte se o víc než jen o digital a marketing? Nevzdáváte to a nechcete, aby vaše znalosti zasmrádly někde na úrovni kampaní s influencáky společně se spoďárama youtuberkulózy? Tak to vás musí mrzet, že jste nebyli na Retoxu. Protože právě pro takovéhle lidi Retox připravujeme. Podívejte, jaký byl druhý ročník akce Brainz.
Tentokrát ani nikdo nekandidoval
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Změna po jednom a tři čtvrtě roku
Billa mění ředitele, vedení se ujímá Marek Doležal. Přichází ze Slovenska
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač
Na Klatovsku vznikne nový televizní multiplex, bude v něm vysílat Filmpro
Digilidi s Laštovkou na drátě
Samir Hauser: Cítím, že tím někomu zachráním život!
Bývalý zahraničář obhajuje funkci
Miroslav Karas chce jako šéf ostravské ČT pokračovat, přihlásil se do tendru
O 26.000 víc než vyvolávací cena