Vltava-Labe-Press

Klíma, šéf Vltava Labe Media: doba tabletů se vrátí
"Nevidím, že by se rýsovala vhodnější náhrada časopisů," věří Michal Klíma i po konci Dotyku na tabletové magazíny. Jako generální ředitel vydavatelství Vltava Labe Media řídí nástup skupiny Penta do českých médií, strategií je přitom investovat hlavně do digitálu.

Z deníků narostla čtenost jen Sportu a Blesku
Sportovní a bulvární list Daniela Křetínského si polepšily o jednotky procent.

AdActive nově prodává reklamu na Aukru
Vltava-Labe-Press získává k prodeji reklamy web skoro tak velký jako vlajková loď Deník.cz.

Z Vltava-Labe-Press bude Vltava Labe Media
Společnosti Vltava-Labe-Press, Astrosat Media a Tablet Media se stanou jednou firmou.

Vltava-Labe-Press dokupuje AdActive
Mediální dům Penty získal ke svým 30 % v prodejci online reklamy zbylých 70 %.

Pražský deník rozdává 650.000 výtisků speciálu
Ofenziva občerstveného pražského vydání novin Deník pokračuje výtiskem zdarma.

V březnu meziročně výš jen prodeje Lidovek
Březnové prodeje českých deníků oproti únoru nepatrně narostly, meziročně klesly o 6 %.

Deník chce „zbláznit města do basketbalu“
Vydavatelství Vltava-Labe-Press jako nový mediální partner České basketbalové federace plánuje vytvořit regionální projekt typu velkého turnaje pro žáky.

Motejlek nás načal, Pražský deník dorazil
Když s ním prorazil Motejlek.com, není původní, hutný text bez ilustračních fotografií cestou i pro moderní noviny? Tážeme se v jubilejním čtyřicátém vydání našeho podcastu.

Agentura meziročně rostla o 20 %
Provozní manažerkou LCG New Media se stala Lenka Koryntová

V čele David Novák, Marek Bačo povýšil
Mediální agentura MediaCom se po globální fúzi mění na EssenceMediacom

Z mediálky do internetové jedničky
Jiří Udatný po 20 letech v GroupM přechází do Seznamu

Dvě nové zahraniční zpravodajky
Zdeňka Trachtová zpravodajkou rozhlasu v Bruselu, Kateřina Havlíková v Polsku

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere
Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group

Kolik nás letos sledovalo kandidáty
Nejsledovanější prezidentskou debatu měla Nova, nejsledovanější duel pak ČT

Kvůli webovým aplikacím