Vltava-Labe-Press
Distributor tisku PNS sloučí kvůli úsporám tři dceřiné firmy do jedné
Firma jmenovala ředitele pro rozvoj. Šéf provozu a logistiky a šéf ústecké divize si vymění místa.
VLP od července povede Jitka Bosáková, Miroslav Pavel jde do dozorčí rady
Dosavadnímu šéfovi vydavatelství Miroslavu Pavlovi končí k 30. červnu tříletá smlouva.
Argumenty šéfredaktorů: hrozí, že poroste význam médií pod vlivem státu. A tisk pečuje o jazyk
K prohlášení se rozhodli připojit podpis šéfové a šéfky celkem 13 redakcí: MF DNES, LN, HN, Deníku, Práva, Blesku, Sportu, Ekonomu, Respektu, Reflexu, Týdne, Instinktu a Literárních novin.
Časopis Týden se začal prodávat na iPadu
Čtečka je v online obchodě ke stažení zdarma, za jednotlivé číslo se platí 1,59 eur (asi čtyřicet korun).
Proč by měl mít Přemysl Sobotka rád Liberecký deník
Jako redakční materiál otiskly severočeské deníky vydavatelství Vltava-Labe-Press v den voleb propagační článek, stranící nepokrytě jednomu z kandidátů. Druhého pohaněly, aniž by se jej požádali o vyjádření.
Myšlenka regionálních týdeníků žije, Šabata s Gallem hledají investora
PPF v létě přestala lokálnímu zpravodajství věřit, síť desítek týdeníků a webů přesto může vzniknout. Zbývá sehnat něco přes sto milionů. Tvrdou konkurencí zůstává hegemon regionálního tisku Vltava-Labe-Press.
Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Spory ohledně Moravce a Hynka
Celý Etický panel ČT rezignoval, po sporech s ředitelem Součkem
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Manažeři kanálů se po půl roce ruší
Součkův systém ředitelů ČT1 a ČT2 byl neefektivní, Jiří Kokmotos a Jan Štern končí
Deset příběhů o výchově dětí
ČT natáčí seriál Ratolesti, navazuje na Ochránce
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač