Vltava-Labe-Press

Distributor tisku PNS sloučí kvůli úsporám tři dceřiné firmy do jedné
Firma jmenovala ředitele pro rozvoj. Šéf provozu a logistiky a šéf ústecké divize si vymění místa.

VLP od července povede Jitka Bosáková, Miroslav Pavel jde do dozorčí rady
Dosavadnímu šéfovi vydavatelství Miroslavu Pavlovi končí k 30. červnu tříletá smlouva.

Argumenty šéfredaktorů: hrozí, že poroste význam médií pod vlivem státu. A tisk pečuje o jazyk
K prohlášení se rozhodli připojit podpis šéfové a šéfky celkem 13 redakcí: MF DNES, LN, HN, Deníku, Práva, Blesku, Sportu, Ekonomu, Respektu, Reflexu, Týdne, Instinktu a Literárních novin.

Časopis Týden se začal prodávat na iPadu
Čtečka je v online obchodě ke stažení zdarma, za jednotlivé číslo se platí 1,59 eur (asi čtyřicet korun).
Proč by měl mít Přemysl Sobotka rád Liberecký deník
Jako redakční materiál otiskly severočeské deníky vydavatelství Vltava-Labe-Press v den voleb propagační článek, stranící nepokrytě jednomu z kandidátů. Druhého pohaněly, aniž by se jej požádali o vyjádření.
Myšlenka regionálních týdeníků žije, Šabata s Gallem hledají investora
PPF v létě přestala lokálnímu zpravodajství věřit, síť desítek týdeníků a webů přesto může vzniknout. Zbývá sehnat něco přes sto milionů. Tvrdou konkurencí zůstává hegemon regionálního tisku Vltava-Labe-Press.

Název na webu se mění na Hrot24
Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Na webu přidá tři nové pořady
Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X

Detailní výsledky volby
Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Náročné a drahé pro agentury i klienty
Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA

Digilidi s Laštovkou na drátě
Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Spoluzakladatel prodal 30 %
Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Změna vedení pod Reflex Capital
Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

V gesci vicepremiéra Bartoše
Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni

Pro expanzi značek na marketplaces
B&T zakládá novou agenturu Profit&roll

Rebranding po akvizici
Česká pobočka Burdy změní název na Burda Media Extra

Od 9. ledna v iVysílání