VMLY&R Prague

Connected Brands Through Creative Excellence Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Young & Rubicam International Group B.V. (100 %)
Profil agentury

VMLY&R Prague je kreativní komunikační agentura. Vede značky k úspěchu a růstu prostřednictvím zážitků ve všech bodech kontaktu se zákazníkem. Patří mezi absolutní špičku nejen v Čechách, ale i ve světě, což opakovaně dokládá oceněními z prestižních mezinárodních festivalů, jako jsou Cannes Lions, Eurobest, Clio, D&AD, One Show anebo z české Effie. Zakládá si na propojení a konzistenci kreativního řešení ve všech místech kontaktu.

Ve VMLY&R vnímáme klientské potřeby a umíme rychle a flexibilně reagovat na dílčí i komplexní požadavky. Díky našemu týmu, kde se synergicky propojují nejlepší kreativní mozky s commerce odborníky a specialisty na zákaznickou zkušenost, jsme úspěšně realizovali přes 1.000 projektů na 15 trzích střední a východní Evropy.

V roce 2020 došlo k propojení VMLY&R a Geometry.

Jsme globální agentura působící ve 45 zemích světa s více než 10.000 zaměstnanci.

Jsme součástí skupiny WPP, světového lídra v oblasti marketingu a komunikace.

Rok založení
1997
Pracovníků
135 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Nábytek
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Zdravotnictví
  • Maloobchod
  • Móda
  • Sport
  • Farmacie
  • Neziskový sektor / charita
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
451 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Česká spořitelna, Asahi Breweries, Innogy, British American Tobacco, Orlen Unipetrol, Mondelez, Adidas, Danone, Volvo, Alphega Pharmacy, DeLonghi, 2N, Kenwood, Metsa, Vinicola, Galerie Fénix, Člověk v tísni, Run Tour (vlastní platforma)
Ocenění

V letech 2017-2021:

  • 36 Cannes Lions
  • 10 Effie
  • a 28 dalších mezinárodních cen
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
Fenomén sharentingu: Máte dítě? A mohla bych ho vidět?

Fenomén sharentingu: Máte dítě? A mohla bych ho vidět?

Takzvaný sharenting představuje nový rozměr digitální kultury. V době, kdy jsou digitální stopy téměř neodstranitelné, má sdílení citlivých dat o dětech dalekosáhlé důsledky. Proč je toto téma pro značky příležitost i "red flag", vysvětluje Michal Vokoun z agentury VMLY&R.
  • 31. 08. 2023
Mají akce jako Portfolio Night vůbec smysl?

Mají akce jako Portfolio Night vůbec smysl?

Poprvé v Praze proběhla v půli června akce Portfolio Night, globální event organizace The One Club for Creativity, který vytváří prostor pro setkávání začínajících reklamních textařů, art directorů a designérů s renomovanými kreativními řediteli. Účastníci dostávají během jednoho večera v duchu speed datingu zpětnou vazbu na svou práci. První pražský event uspořádala agentura VMLY&R. Své dojmy shrnuje kreativní ředitel VMLY&R Miloš Kočí.
  • 28. 06. 2023