VMLY&R Prague

Connected Brands Through Creative Excellence Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Young & Rubicam International Group B.V. (100 %)
Profil agentury

VMLY&R Prague je kreativní komunikační agentura. Vede značky k úspěchu a růstu prostřednictvím zážitků ve všech bodech kontaktu se zákazníkem. Patří mezi absolutní špičku nejen v Čechách, ale i ve světě, což opakovaně dokládá oceněními z prestižních mezinárodních festivalů, jako jsou Cannes Lions, Eurobest, Clio, D&AD, One Show anebo z české Effie. Zakládá si na propojení a konzistenci kreativního řešení ve všech místech kontaktu.

Ve VMLY&R vnímáme klientské potřeby a umíme rychle a flexibilně reagovat na dílčí i komplexní požadavky. Díky našemu týmu, kde se synergicky propojují nejlepší kreativní mozky s commerce odborníky a specialisty na zákaznickou zkušenost, jsme úspěšně realizovali přes 1.000 projektů na 15 trzích střední a východní Evropy.

V roce 2020 došlo k propojení VMLY&R a Geometry.

Jsme globální agentura působící ve 45 zemích světa s více než 10.000 zaměstnanci.

Jsme součástí skupiny WPP, světového lídra v oblasti marketingu a komunikace.

Rok založení
1997
Pracovníků
135 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Nábytek
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Zdravotnictví
  • Maloobchod
  • Móda
  • Sport
  • Farmacie
  • Neziskový sektor / charita
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
451 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Česká spořitelna, Asahi Breweries, Innogy, British American Tobacco, Orlen Unipetrol, Mondelez, Adidas, Danone, Volvo, Alphega Pharmacy, DeLonghi, 2N, Kenwood, Metsa, Vinicola, Galerie Fénix, Člověk v tísni, Run Tour (vlastní platforma)
Ocenění

V letech 2017-2021:

  • 36 Cannes Lions
  • 10 Effie
  • a 28 dalších mezinárodních cen
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu

Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu

I když se situace na maloobchodním trhu po ráně zasazené pandemií v mnohém vrací do relativního normálu, je nutné si uvědomit, že se nákupní chování v uplynulých dvou letech výrazně proměnilo. Tím se zároveň mění i role kamenných obchodů a retailové komunikace. Inspirací mohou být západní retailové trhy, které se na klíčové změny už adaptovaly či úspěšně adaptují.
  • 11. 08. 2022
Kreativní experience formáty pomáhají značkám odlišit se od konkurence

Kreativní experience formáty pomáhají značkám odlišit se od konkurence

Dnešní svět je prostoupený reklamou a zákazník se vůči jejím sdělením postupně stává imunní. Získat jeho pozornost je pro značky čím dál náročnější. Chceme-li mít náskok před konkurencí, často musíme dosahovat konvenčních obchodních a marketingových cílů nekonvenčními způsoby. Kreativní vyjádření značky a emocionální reakce, které vyvolává, se stávají tím nejsilnějším nástrojem, jak se odlišit. Klíčové slovo je zážitek.
  • 18. 07. 2022