VMLY&R Prague

Connected Brands Through Creative Excellence Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Young & Rubicam International Group B.V. (100 %)
Profil agentury

VMLY&R Prague je kreativní komunikační agentura. Vede značky k úspěchu a růstu prostřednictvím zážitků ve všech bodech kontaktu se zákazníkem. Patří mezi absolutní špičku nejen v Čechách, ale i ve světě, což opakovaně dokládá oceněními z prestižních mezinárodních festivalů, jako jsou Cannes Lions, Eurobest, Clio, D&AD, One Show anebo z české Effie. Zakládá si na propojení a konzistenci kreativního řešení ve všech místech kontaktu.

Ve VMLY&R vnímáme klientské potřeby a umíme rychle a flexibilně reagovat na dílčí i komplexní požadavky. Díky našemu týmu, kde se synergicky propojují nejlepší kreativní mozky s commerce odborníky a specialisty na zákaznickou zkušenost, jsme úspěšně realizovali přes 1.000 projektů na 15 trzích střední a východní Evropy.

V roce 2020 došlo k propojení VMLY&R a Geometry.

Jsme globální agentura působící ve 45 zemích světa s více než 10.000 zaměstnanci.

Jsme součástí skupiny WPP, světového lídra v oblasti marketingu a komunikace.

Rok založení
1997
Pracovníků
135 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Nábytek
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Zdravotnictví
  • Maloobchod
  • Móda
  • Sport
  • Farmacie
  • Neziskový sektor / charita
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
451 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Česká spořitelna, Asahi Breweries, Innogy, British American Tobacco, Orlen Unipetrol, Mondelez, Adidas, Danone, Volvo, Alphega Pharmacy, DeLonghi, 2N, Kenwood, Metsa, Vinicola, Galerie Fénix, Člověk v tísni, Run Tour (vlastní platforma)
Ocenění

V letech 2017-2021:

  • 36 Cannes Lions
  • 10 Effie
  • a 28 dalších mezinárodních cen
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
„Nový normál.“ Trendy ve strategii na rok 2022

„Nový normál.“ Trendy ve strategii na rok 2022

Spotřebitelský trh nabírá po ráně zasazené pandemií druhý dech a nový normál se postupně nastavuje. O hlavních trendech v marketingových strategiích, a hlavně příležitostech pro značky v roce 2022 píše Tomáš Sýkora, head of strategy VMLY&R.
  • 17. 01. 2022
Top 10 českých reklamních kampaní roku 2021

Top 10 českých reklamních kampaní roku 2021

Sedmým rokem zkušení čeští kreativci hodnotili týden co týden v naší Reklamní katovně nové tuzemské kampaně. Zde je desítka reklam, které se jim v uplynulém roce líbily nejvíc.
  • 10. 01. 2022