VMLY&R Prague je kreativní komunikační agentura. Vede značky k úspěchu a růstu prostřednictvím zážitků ve všech bodech kontaktu se zákazníkem. Patří mezi absolutní špičku nejen v Čechách, ale i ve světě, což opakovaně dokládá oceněními z prestižních mezinárodních festivalů, jako jsou Cannes Lions, Eurobest, Clio, D&AD, One Show anebo z české Effie. Zakládá si na propojení a konzistenci kreativního řešení ve všech místech kontaktu.
Ve VMLY&R vnímáme klientské potřeby a umíme rychle a flexibilně reagovat na dílčí i komplexní požadavky. Díky našemu týmu, kde se synergicky propojují nejlepší kreativní mozky s commerce odborníky a specialisty na zákaznickou zkušenost, jsme úspěšně realizovali přes 1.000 projektů na 15 trzích střední a východní Evropy.
V roce 2020 došlo k propojení VMLY&R a Geometry.
Jsme globální agentura působící ve 45 zemích světa s více než 10.000 zaměstnanci.
Jsme součástí skupiny WPP, světového lídra v oblasti marketingu a komunikace.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Social
- TV
- Radio
- Influencer marketing
- E-commerce
- Eventy
- Kreativa
- Kosmetika
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Nábytek
- Spotřební elektronika
- Finance
- Zdravotnictví
- Maloobchod
- Móda
- Sport
- Farmacie
- Neziskový sektor / charita
- Energetika
- Služby
V letech 2017-2021:
- 36 Cannes Lions
- 10 Effie
- a 28 dalších mezinárodních cen
- AKA

Young Lions: kategorii PR vyhrály Kalusová z Ogilvy a Kovandová z VMLY&R

Kreativu pro T-Mobile řídí v WPP Michaela Pechanová, přišla ze Symbia

„Silné. Mrazivé. Záslužné.“ Kati chválí Českou spořitelnu za spot pro Ukrajinu

Česká spořitelna zastavila své reklamy a místo nich spustila sbírku na Ukrajinu

Jenovéfa Boková předčila Štěpána Kozuba, spot České spořitelny se líbí nejvíc

„Nový normál.“ Trendy ve strategii na rok 2022

Jenovéfa Boková je Česká spořitelna. Banka připomíná 197 let své existence

Top 10 českých reklamních kampaní roku 2021

Sportem k větší spokojenosti. Proč by mělo být pro firmu zdraví zaměstnanců téma

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole
