Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Vodafone

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Přes svou uživatelskou jednoduchost je sociální síť Instagram stále nerozlousknutelným oříškem pro řadu reklamek i brandů. Jedním z nejúspěšnějších brandových Instagramů v Česku je profil @instacili patřící k lifestylové platformě Vodafonu Čilichili. Jak se týmu z Boomerangu podařilo bez jediné reklamy nabrat padesát tisíc followerů za pouhý půlrok?