We Are Signature
Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Tereza Fišer (50 %),
Kristýna Jurášková (50 %)
Profil agentury
We Are Signature je mladou ambiciózní značkou, která spojuje zkušené odborníky napříč digitálem, v rámci kterého pomáháme značkám uspět v online prostředí.
Naší vizí je dělat marketing jinak. Proto s klienty budujeme dlouhodobá partnerství, založená na proaktivním a kreativním přístupu, pracujeme strategicky a efektivně a přinášíme měřitelné výsledky.
Klíčem je pro nás individuální přístup. Klient u nás všechny marketingové aktivity řeší s jednou kontaktní osobou, která je garantem projektu. Jsme tak schopni pro klienta zastřešit celý online marketing od A do Z.
Proč si vybrat nás?
- opíráme se o data
- držíme krok s trendy a neustále se vzděláváme
- hledáme nové cesty a způsoby
- termínů se nebojíme!
- působíme celorepublikově
Rok založení
2019
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Produkce
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Kosmetika
- Rychloobrátkové zboží
- Finance
- Cestovní ruch
- Móda
- Služby
Klíčoví klienti
L’Oréal Professionnel, EUC, Canadian Medical, Portu, Spacesaver, CzechInvest, Tangle Teezer, Feedo.cz, Victoriano, Hradecké Delikatesy, Impact Hub, Vivantis, Košík.cz

Kadeřníci se hlásí k recyklaci hliníku, v kampani L’Oréalu od We Are Signature
Dodavatel profesionálních produktů pro kadeřníky apeluje na lepší třídění hliníkových tub.

Jak vystřihnout brand kampaň pro fintech se zásahem 10 milionů: Kovy a Portu
Jak na úspěšnou brandovou kampaň? A proč ji nenechávat jen na sítích, ale raději ji propojit s offlinem od metra po kancelářské budovy? Inspirujte se perfektním spojením investiční platformy Portu a youtubera Kovyho pod taktovkou agentury We Are Signature.

We Are Signature rozšiřují spolupráci s L’Oréalem
L'Oréal Profesionnel spolu s We Are Signature letos přidává individuální vzdělávací akce.

Přichází nová agentura We Are Signature
Tereza Čencová a Kristýna Szkanderová sestavily nový tým nezávislých odborníků.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přestup po dvou a půl letech
Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Nastupuje dámský tandem
Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Mrkněte na fotky z natáčení
Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků

Přišli obchodníci z CNC a z Médey
Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová

Od 25. ledna na Voyu, za týden na Nově
Startuje druhá řada televizní reality show Survivor

Sněmovna doháněla mediální resty
Poslanci schválili starší výročky Českého rozhlasu a ČTK, ke zprávě o ČT za rok 2020 se nedostali

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Jiří Majstr řídil ČTK 12 let, už nekandiduje
Rada ČTK vyhlásila výběrové řízení na ředitele agentury, Majstra nahradí v červnu

Další agenturní štace
Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito

O milion míň než před pěti lety