We Are Signature
Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Tereza Fišer (50 %),
Kristýna Jurášková (50 %)
Profil agentury
We Are Signature je mladou ambiciózní značkou, která spojuje zkušené odborníky napříč digitálem, v rámci kterého pomáháme značkám uspět v online prostředí.
Naší vizí je dělat marketing jinak. Proto s klienty budujeme dlouhodobá partnerství, založená na proaktivním a kreativním přístupu, pracujeme strategicky a efektivně a přinášíme měřitelné výsledky.
Klíčem je pro nás individuální přístup. Klient u nás všechny marketingové aktivity řeší s jednou kontaktní osobou, která je garantem projektu. Jsme tak schopni pro klienta zastřešit celý online marketing od A do Z.
Proč si vybrat nás?
- opíráme se o data
- držíme krok s trendy a neustále se vzděláváme
- hledáme nové cesty a způsoby
- termínů se nebojíme!
- působíme celorepublikově
Rok založení
2019
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Produkce
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Kosmetika
- Rychloobrátkové zboží
- Finance
- Cestovní ruch
- Móda
- Služby
Klíčoví klienti
L’Oréal Professionnel, EUC, Canadian Medical, Portu, Spacesaver, CzechInvest, Tangle Teezer, Feedo.cz, Victoriano, Hradecké Delikatesy, Impact Hub, Vivantis, Košík.cz
Agentura v tendru získala kontrakt na sociální sítě i výkonnostní a influencer marketing.
We Are Signature povede online komunikaci pro Magnum, Carte d’Or a Míšu
Marketingová agentura přibírá další tři značky Unileveru. A pokračuje s Avionem v Ostravě.
We Are Signature povede pro Ben & Jerry’s celoroční kampaň s influcencery
Vybraní ambasadoři budou pokrývat nejrůznější témata. Využije se i nových formátů.
Kadeřníci se hlásí k recyklaci hliníku, v kampani L’Oréalu od We Are Signature
Dodavatel profesionálních produktů pro kadeřníky apeluje na lepší třídění hliníkových tub.
Jak vystřihnout brand kampaň pro fintech se zásahem 10 milionů: Kovy a Portu
Jak na úspěšnou brandovou kampaň? A proč ji nenechávat jen na sítích, ale raději ji propojit s offlinem od metra po kancelářské budovy? Inspirujte se perfektním spojením investiční platformy Portu a youtubera Kovyho pod taktovkou agentury We Are Signature.
We Are Signature rozšiřují spolupráci s L’Oréalem
L'Oréal Profesionnel spolu s We Are Signature letos přidává individuální vzdělávací akce.
Přichází nová agentura We Are Signature
Tereza Čencová a Kristýna Szkanderová sestavily nový tým nezávislých odborníků.
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Přijďte ve čtvrtek 21. března
Rozdáváme ceny firemním podcastům!
Internetová televize míří na vysílač
Na Klatovsku vznikne nový televizní multiplex, bude v něm vysílat Filmpro
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Digilidi s Laštovkou na drátě
Samir Hauser: Cítím, že tím někomu zachráním život!
Bývalý zahraničář obhajuje funkci
Miroslav Karas chce jako šéf ostravské ČT pokračovat, přihlásil se do tendru
O 26.000 víc než vyvolávací cena
Ochrannou známku Mladá fronta vydražila Mafra. Albatros může cenu dorovnat
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Pravidelná rotace vedení
Coca‑Cola mění místního generálního ředitele: Martin Binder střídá Zbyňka Kováře
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Jiří Hrabák v rozhovoru
Šéf Impulsu: Do digitálních sítí vstoupíme s třemi rádii, později jich může být i šest
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Se zkušenostmi z několika bank