We Are Signature
Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Tereza Fišer (50 %),
Kristýna Jurášková (50 %)
Profil agentury
We Are Signature je mladou ambiciózní značkou, která spojuje zkušené odborníky napříč digitálem, v rámci kterého pomáháme značkám uspět v online prostředí.
Naší vizí je dělat marketing jinak. Proto s klienty budujeme dlouhodobá partnerství, založená na proaktivním a kreativním přístupu, pracujeme strategicky a efektivně a přinášíme měřitelné výsledky.
Klíčem je pro nás individuální přístup. Klient u nás všechny marketingové aktivity řeší s jednou kontaktní osobou, která je garantem projektu. Jsme tak schopni pro klienta zastřešit celý online marketing od A do Z.
Proč si vybrat nás?
- opíráme se o data
- držíme krok s trendy a neustále se vzděláváme
- hledáme nové cesty a způsoby
- termínů se nebojíme!
- působíme celorepublikově
Rok založení
2019
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Produkce
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Kosmetika
- Rychloobrátkové zboží
- Finance
- Cestovní ruch
- Móda
- Služby
Klíčoví klienti
L’Oréal Professionnel, EUC, Canadian Medical, Portu, Spacesaver, CzechInvest, Tangle Teezer, Feedo.cz, Victoriano, Hradecké Delikatesy, Impact Hub, Vivantis, Košík.cz
Agentura v tendru získala kontrakt na sociální sítě i výkonnostní a influencer marketing.
We Are Signature povede online komunikaci pro Magnum, Carte d’Or a Míšu
Marketingová agentura přibírá další tři značky Unileveru. A pokračuje s Avionem v Ostravě.
We Are Signature povede pro Ben & Jerry’s celoroční kampaň s influcencery
Vybraní ambasadoři budou pokrývat nejrůznější témata. Využije se i nových formátů.
Kadeřníci se hlásí k recyklaci hliníku, v kampani L’Oréalu od We Are Signature
Dodavatel profesionálních produktů pro kadeřníky apeluje na lepší třídění hliníkových tub.
Jak vystřihnout brand kampaň pro fintech se zásahem 10 milionů: Kovy a Portu
Jak na úspěšnou brandovou kampaň? A proč ji nenechávat jen na sítích, ale raději ji propojit s offlinem od metra po kancelářské budovy? Inspirujte se perfektním spojením investiční platformy Portu a youtubera Kovyho pod taktovkou agentury We Are Signature.
We Are Signature rozšiřují spolupráci s L’Oréalem
L'Oréal Profesionnel spolu s We Are Signature letos přidává individuální vzdělávací akce.
Přichází nová agentura We Are Signature
Tereza Čencová a Kristýna Szkanderová sestavily nový tým nezávislých odborníků.
Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Změna po jednom a tři čtvrtě roku
Billa mění ředitele, vedení se ujímá Marek Doležal. Přichází ze Slovenska
Lenka Černá a Ondřej Ježek
Economia a TV Prima mají své lidi ve vedení Asociace online vydavatelů
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Šlo nám hlavně o Moravu a Slezsko, říká k sítím pro digitální rádia Broadcast Services
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Digilidi s Laštovkou na drátě
Senta Čermáková: České ženy mají větší potenciál, než si o sobě myslí!
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Manažeři kanálů se po půl roce ruší
Součkův systém ředitelů ČT1 a ČT2 byl neefektivní, Jiří Kokmotos a Jan Štern končí
Deset příběhů o výchově dětí