Jsme WOO, online marketingová agentura a pro naše klienty jsme strategickým partnerem digitální komunikace.
Klientům nabízíme inovativní řešení a vytváříme synergii několika marketingových disciplín. Zajišťujeme komplexní správu sociálních sítí, tvoříme obsah v podobě AV produkce a v neposlední řadě marketingové strategie. Jsme jedničkou v influencer marketingu a máme zkušenosti s více než 400 influencer kampaněmi v Česku i v zahraničí.
Náš tým tvoří odborníci, kteří se neustále vzdělávají a nikdy se nespokojí s půměrem. Jsme proaktivní, sledujeme nové trendy a víme, co zákazníky zaujme. Mezi námi a klientem funguje rovnováha. Ke klientům přistupujeme individuálně a transaprentně, jsme vždy maximálně upřímní a kampaně i jejich výsledky stavíme na datech a chápání potřeb zákazníka.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- E-commerce
- Branding / naming / vizuální identita

Influencerky představily nový kondicionér L’Oréal Paris v kampani od World of Online

L’Oréal rozšiřuje spolupráci s World of Online o luxusní brandy

Škoda Auto se s elektromobilitou vydává na Reddit a TikTok

Dr. Oetker představil novou příchuť pudingu v kampani se čtyřmi influencerkami

Persil společně s influencery představil prací tablety, které šetří planetu

I vy se můžete stát šéfkuchařem, radí Pavel Berky v odrazech spotřebičů Amica

Kanoista Dostál patronem hry World of Warships

Electro World při Black Friday zamířil na TikTok, s reklamou od World of Online

World of Online odbavuje pro Lamax i outdoor

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
