Jsme World of Online, digitální marketingová agentura. Jsme tým kreativců, odvážných stratégů a designérů, kteří mají kreativitu v srdci, neustále se vzdělávají a pro klienty hledají ty nejžhavější trendy v oboru. Navrhujeme poutavý obsah nejen na sociální sítě a budujeme autentické vztahy mezi brandy a jejich zákazníky.
Naše nadšení a odborné znalosti nám pomáhají vytvářet inovativní řešení a synergii několika marketingových disciplín. Kombinací strategie a kreativní myšlenky vytváříme obsah, se kterým uživatelé chtějí interagovat. Zajišťujeme komplexní správu sociálních sítí, tvoříme digitální kampaně, kreativní koncepty i marketingové strategie. Jsme jedničkou v influencer marketingu a máme zkušenosti s více než 600 influencer kampaněmi v Česku i zahraničí.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- E-commerce
- Branding / naming / vizuální identita

World of Online vstupuje do AKA, mezi klienty přibírá Fagor a spustila podcast

Připravte si jednoduchý letní dort, vyzýval Dr. Oetker v kampani na Pinterestu

Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová

Rohlik Group jde s World of Online na TikTok

Finská hokejistka a snowboardista z Belgie točí o hokeji na „Škodagram“

„Doby, kdy byly agentury vůči klientům v roli přitakávače, jsou pryč“

Influencerky představily nový kondicionér L’Oréal Paris v kampani od World of Online

L’Oréal rozšiřuje spolupráci s World of Online o luxusní brandy

Škoda Auto se s elektromobilitou vydává na Reddit a TikTok

Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Michaela Luňáčková se stala managing partnerem agentury Cognito

Seznam.cz zvýšil tržby na 5,93 miliardy Kč, zisk klesl o třetinu na 1,28 miliardy

Pavel Krbec: Livesport Zprávy jsou snem všech ředitelů zpravodajství

PPC Bee mění název na Dotidot, rozšiřuje tým
