World of Online

Imagine more... Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Petr Srna (100 %)
Profil agentury

Jsme World of Online, digitální marketingová agentura. Jsme tým kreativců, odvážných stratégů a designérů, kteří mají kreativitu v srdci, neustále se vzdělávají a pro klienty hledají ty nejžhavější trendy v oboru. Navrhujeme poutavý obsah nejen na sociální sítě a budujeme autentické vztahy mezi brandy a jejich zákazníky.

Naše nadšení a odborné znalosti nám pomáhají vytvářet inovativní řešení a synergii několika marketingových disciplín. Kombinací strategie a kreativní myšlenky vytváříme obsah, se kterým uživatelé chtějí interagovat. Zajišťujeme komplexní správu sociálních sítí, tvoříme digitální kampaně, kreativní koncepty i marketingové strategie. Jsme jedničkou v influencer marketingu a máme zkušenosti s více než 600 influencer kampaněmi v Česku i zahraničí.

Rok založení
2017
Pracovníků
25 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Branding / naming / vizuální identita
Obrat za poslední rok
50 000 000 Kč
Klíčoví klienti
L'Oréal, Amica, Fagor, Škoda Auto, Electro World, Rohlík Group, Dr. Oetker, Martini, Divadlo Bez zábradlí, Henkel, World of Warships