World of Online

Imagine more... Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Petr Srna (100 %)
Profil agentury

Jsme digitální agentura. Že je takových spousta? Ano, jenže my máme něco navíc. A proto jsme atraktivní pro naše klienty. Panuje mezi námi až osudová přitažlivost - za celou dobu naší existence od nás žádný z nich neodešel. A co umíme nejlépe? Zajišťujeme komplexní správu sociálních sítí, jsme odborníci na brand identity, máme výkonnostní oddělení na PPC, tvoříme AV produkci a v neposlední řadě marketingové strategie. A navíc jsme špičkou v influencer marketingu. Máme vazby na více než 700 influencerů, a za sebou máme více než 300 úspěšných kampaní.

Záleží nám na profesionálním přístupu. Naším cílem je neustále se zlepšovat a poskytovat klientům co nejlepší servis. Asi se nám to daří, protože o naší práci se mluví i mezi odbornou veřejností a jsme zváni na odborné konference. Ale to nám nestačí. Abychom svým klientům mohli nabídnout ještě lepší služby, vybudovali jsme mnohem silnější kreativní oddělení a nabrali specialisty, kteří jsou jedni z nejlepších. Díky tomu teď můžeme přicházet s originálními koncepty a společně s klienty je rozvíjet. Tím jsme vytvořili naprosto neporazitelnou kombinaci mezi zkušenostmi s online světem a silnou kreativou.

Rok založení
2017
Pracovníků
12 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Branding / naming / vizuální identita
Obrat za poslední rok
15 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Unilever, L'Oréal, MasterCard, Elem6, PMI, Electro World, Amica, Philips, Shell, Wargaming