Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Wunderman

Creatively driven, data inspired Stáhnout (XLS)
Tým agentury Wunderman

Tým agentury Wunderman

Vlastnická struktura
Young & Rubicam Praha s.r.o. (100 %)
Profil agentury

Wunderman je mezinárodní marketingová agentura, která letos oslaví 60 let od svého vzniku. Centrála Wundermanu sídlí v New Yorku. V jejích 200 pobočkách na 70 trzích dnes pracuje 9.200 kreativců, datařů a technologů.

Wunderman Praha je sice na trhu „pouhých“ 20 let, ale dnes je už bezesporu největší marketingovou agenturou v Česku, kde pracuje přes 500 lidí. DNA agentury je spojení dat, kreativy a technologií. Díky tomuto různorodému mixu tak vytváří pro své klienty marketing, který přináší výsledky.

Rok založení
1998
Pracovníků
500 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Kreativní ředitel/ka
Richard Stiebitz
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Tvorba webů
  • Integrované kampaně
  • Direct marketing
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
  • DTP
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Farmacie
Klíčoví klienti
Ford, Microsoft, Globus, Komerční banka, České dráhy
Ocenění

Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.

2018

  • IEA 2018 – 8 ocenění – 1. místo za emailing, 1. a 3. místo za digitální kampaně, 1. a 3. místo za sociální sítě, 2. místo za mobilní aplikaci. Ocenění Grand Prix IEA 2018 i Nejúspěšnější agentura soutěže
  • IMC Czech Awards – 6 ocenění – 1. místo za B2B a B2C komunikace, 1. místo za Digitální ideu, 2. místo za Digitální trefu a 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer. 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku a 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
  • ADC Creative Awards – 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing a 3.místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka. 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell.
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA