Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Wunderman Thompson

Creatively driven, data inspired Stáhnout (XLS)
Tým agentury Wunderman

Tým agentury Wunderman

Vlastnická struktura
Young & Rubicam Praha s.r.o. (100 %)
Profil agentury

Wunderman Thompson je mezinárodní marketingová agentura. Propojuje data, kreativu a technologie. Lokálním i mezinárodním klientům se stará o marketing a vytváří pro ně kampaně s jasně měřitelnými výsledky.

Klientům nabízí celou řadu marketingových služeb - od strategie, byznys strategie, ATL a BTL kampaní, věrnostních programů, komunikačních kampaní, uživatelského testování, UX a tvorby webů, content marketingu, emailingu, správy sociálních sítích, datové analytiky, práci s daty, tvorby kreativy, implementaci technologií až po populární marketingovou automatizaci.

Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích.

Rok založení
1998
Pracovníků
400 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Bronislav Kvasnička
Kreativní ředitel/ka
Richard Stiebitz
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Tvorba webů
  • Integrované kampaně
  • Direct marketing
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
  • DTP
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Farmacie
Klíčoví klienti
Ford, Microsoft, Globus, Shell, Komerční banka, Innogy, GSK, Dr. Max
Ocenění

Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.

2018

  • IEA 2018 – 8 ocenění
    • 1. místo za emailing
    • 1. a 3. místo za digitální kampaně
    • 1. a 3. místo za sociální sítě
    • 2. místo za mobilní aplikaci
    • Grand Prix IEA 2018
    • Nejúspěšnější agentura soutěže
  • IMC Czech Awards – 6 ocenění
    • 1. místo za B2B a B2C komunikace
    • 1. místo za Digitální ideu
    • 2. místo za Digitální trefu
    • 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
    • 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
    • 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
  • ADC Creative Awards
    • 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
    • 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
    • 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell

2019

  • IEA 2019 – 5 ocenění
    • 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
    • 1. místo v kategorii Firemní weby
    • 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
    • 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
    • 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
  • IMC Awards – 5 ocenění
    • 2. místo v kategorii Digitální idea
    • 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
    • 3. místo v kategorii Digi trefa
    • 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
    • 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
„Zákazník chce zážitek, vtipná telka a sleva už dávno nestačí“

„Zákazník chce zážitek, vtipná telka a sleva už dávno nestačí“

Mění se trh a firmy na to musejí reagovat. Marketéři vědí, že co fungovalo v marketingu dřív, dnes už platit nemusí. Všude se dnes mluví o marketingové automatizaci, digitalizaci, datech a zákaznické zkušenosti. A agentury si uvědomují, že na to musejí reagovat nejen ony, ale i samotní jejich klienti. O tom všem mluví Kateřina Doležalová z Wundermanu.
„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Relevantní věrnostní program, který nestojí výhradně na slevách, může retailerům pomoci ze slevové spirály,“ míní Vendula Mrázová, group business director agentury Wunderman. Věrnostními programy v Česku se zabývá dvacet let (začínala ještě v RadioMobilu), jejich automatizaci a personalizaci v onlinu cení, přesto tvrdí, že papír zůstává "o parník" lepší.
„Firmy už vědí, že digital je jádrem marketingu“

„Firmy už vědí, že digital je jádrem marketingu“

"Posouvá se to, ale pro zadavatele i pro agentury je udělat velkou kampaň perfektně přes všechny kanály stále ještě bolestivé. Změnit to byl důvod, proč jsem před čtyřmi lety přišel do Wundermanu," říká Vladimír Rejlek, digital director agentury Wunderman, v prvním z rozhovorů, které představí hlavní postavy této agentury v souvislosti s jejich expertízou.