Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu. Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Analyzujeme, měříme, automatizujeme. Soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně vymýšlíme na základě dat. Stojí za námi jasně měřitelné výsledky, které značkám pomáhají růst.
Už více než 20 let jsme partnerem českým i mezinárodním klientům při řešení jejich obchodních i marketingových výzev. Naše automatizace komunikace snižuje náklady, kreativní design od nás je vždy inspirativní a námi vytvořené věrnostní programy dnes patří k největším v Česku.
Jsme mezinárodní marketingová agentura. Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce nás pracuje přes 400 a společně dlouhodobě pečujeme o Microsoft, Ford, Dr. Max, Globus, Shell nebo Komerční banku. Jsme součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- Radio
- Strategické poradenství
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Integrované kampaně
- Direct marketing
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Věrnostní programy / CRM
- Emailing
- DTP
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Telekomunikace
- Finance
- Cestovní ruch
- Farmacie
Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.
2018
- IEA 2018 – 8 ocenění
- 1. místo za emailing
- 1. a 3. místo za digitální kampaně
- 1. a 3. místo za sociální sítě
- 2. místo za mobilní aplikaci
- Grand Prix IEA 2018
- Nejúspěšnější agentura soutěže
- IMC Czech Awards – 6 ocenění
- 1. místo za B2B a B2C komunikace
- 1. místo za Digitální ideu
- 2. místo za Digitální trefu
- 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
- 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
- 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
- ADC Creative Awards
- 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
- 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
- 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell
2019
- IEA 2019 – 5 ocenění
- 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
- 1. místo v kategorii Firemní weby
- 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
- 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
- 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
- IMC Awards – 5 ocenění
- 2. místo v kategorii Digitální idea
- 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
- 3. místo v kategorii Digi trefa
- 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
- 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
- Effie 2019
- 1. místo v kategorii Malý rozpočet (Shell)
- 1. místo v kategorii Direkt marketing (Shell)
- 3. místo v kategorii Ostatní služby (innogy)
- 3. místo v kategorii Spotřební zboží (Globus)
2020
- ADC Creative Awards 2020
- 1. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
- 2. místo v kategorii Innovation (KB – From the Future World)
- 3. místo v kategorii Brand Experience (KB – From the Future World)
- Effie 2020
- 3. místo v kategorii Malý rozpočet (Dr. Max)
- ADC*E 2020
- 3. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
- AKA