Wunderman Thompson

We Inspire Growth for Ambitious Brands Stáhnout (XLS)
Spojujeme data, kreativu a technologie

Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou

Vlastnická struktura
Young & Rubicam Praha s.r.o. (100 %)
Profil agentury

Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu. Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Analyzujeme, měříme, automatizujeme. Soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně vymýšlíme na základě dat. Stojí za námi jasně měřitelné výsledky, které značkám pomáhají růst.

Už více než 20 let jsme partnerem českým i mezinárodním klientům při řešení jejich obchodních i marketingových výzev. Naše automatizace komunikace snižuje náklady, kreativní design od nás je vždy inspirativní a námi vytvořené věrnostní programy dnes patří k největším v Česku.

Jsme mezinárodní marketingová agentura. Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce nás pracuje přes 400 a společně dlouhodobě pečujeme o Microsoft, Ford, Dr. Max, Globus, Shell, Innogy nebo Komerční banku. Jsme součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě.

Rok založení
1998
Pracovníků
400 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Bronislav Kvasnička
Kreativní ředitel/ka
Filip Humpl
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Tvorba webů
  • Integrované kampaně
  • Direct marketing
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
  • DTP
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Farmacie
Klíčoví klienti
Ford, Microsoft, Globus, Shell, Komerční banka, Innogy, GSK, Dr. Max
Ocenění

Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.

2018

  • IEA 2018 – 8 ocenění
    • 1. místo za emailing
    • 1. a 3. místo za digitální kampaně
    • 1. a 3. místo za sociální sítě
    • 2. místo za mobilní aplikaci
    • Grand Prix IEA 2018
    • Nejúspěšnější agentura soutěže
  • IMC Czech Awards – 6 ocenění
    • 1. místo za B2B a B2C komunikace
    • 1. místo za Digitální ideu
    • 2. místo za Digitální trefu
    • 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
    • 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
    • 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
  • ADC Creative Awards
    • 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
    • 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
    • 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell

2019

  • IEA 2019 – 5 ocenění
    • 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
    • 1. místo v kategorii Firemní weby
    • 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
    • 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
    • 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
  • IMC Awards – 5 ocenění
    • 2. místo v kategorii Digitální idea
    • 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
    • 3. místo v kategorii Digi trefa
    • 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
    • 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
  • Effie 2019
    • 1. místo v kategorii Malý rozpočet (Shell)
    • 1. místo v kategorii  Direkt marketing (Shell)
    • 3. místo v kategorii Ostatní služby (innogy)
    • 3. místo v kategorii Spotřební zboží (Globus)

2020

  • ADC Creative Awards 2020
    • 1. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
    • 2. místo v kategorii Innovation (KB – From the Future World)
    • 3. místo v kategorii Brand Experience (KB – From the Future World)
  • Effie 2020
    • 3. místo v kategorii Malý rozpočet (Dr. Max)
  • ADC*E 2020
    • 3. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
Konec sledování? Jaký bude svět bez cookies?

Konec sledování? Jaký bude svět bez cookies?

Ukončení podpory cookies třetích stran je skvělým odrazovým můstkem pro marketingové a technologické společnosti. Zákaznických dat přibývá každou vteřinou, regulace rostou. A poptávka po personalizovanější, ještě přesnější reklamě se stále zvyšuje. Jak z toho ven?
  • 08. 06. 2021
Co pandemie covid-19 vezme a přinese firmám

Co pandemie covid-19 vezme a přinese firmám

"Je nutné komunikaci v krizi nepřerušit – naopak! Je nutné reagovat na právě probíhající situaci, aby značka neztratila pro zákazníka relevantnost," argumentuje šéf Wundermanu.
  • 23. 04. 2020