Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu. Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Analyzujeme, měříme, automatizujeme. Soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně vymýšlíme na základě dat. Stojí za námi jasně měřitelné výsledky, které značkám pomáhají růst.
Už více než 20 let jsme partnerem českým i mezinárodním klientům při řešení jejich obchodních i marketingových výzev. Naše automatizace komunikace snižuje náklady, kreativní design od nás je vždy inspirativní a námi vytvořené věrnostní programy dnes patří k největším v Česku.
Jsme mezinárodní marketingová agentura. Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce nás pracuje přes 400 a společně dlouhodobě pečujeme o Microsoft, Ford, Dr. Max, Globus, Shell nebo Komerční banku. Jsme součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- Radio
- Strategické poradenství
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Integrované kampaně
- Direct marketing
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Věrnostní programy / CRM
- Emailing
- DTP
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Telekomunikace
- Finance
- Cestovní ruch
- Farmacie
Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.
2018
- IEA 2018 – 8 ocenění
- 1. místo za emailing
- 1. a 3. místo za digitální kampaně
- 1. a 3. místo za sociální sítě
- 2. místo za mobilní aplikaci
- Grand Prix IEA 2018
- Nejúspěšnější agentura soutěže
- IMC Czech Awards – 6 ocenění
- 1. místo za B2B a B2C komunikace
- 1. místo za Digitální ideu
- 2. místo za Digitální trefu
- 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
- 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
- 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
- ADC Creative Awards
- 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
- 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
- 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell
2019
- IEA 2019 – 5 ocenění
- 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
- 1. místo v kategorii Firemní weby
- 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
- 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
- 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
- IMC Awards – 5 ocenění
- 2. místo v kategorii Digitální idea
- 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
- 3. místo v kategorii Digi trefa
- 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
- 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
- Effie 2019
- 1. místo v kategorii Malý rozpočet (Shell)
- 1. místo v kategorii Direkt marketing (Shell)
- 3. místo v kategorii Ostatní služby (innogy)
- 3. místo v kategorii Spotřební zboží (Globus)
2020
- ADC Creative Awards 2020
- 1. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
- 2. místo v kategorii Innovation (KB – From the Future World)
- 3. místo v kategorii Brand Experience (KB – From the Future World)
- Effie 2020
- 3. místo v kategorii Malý rozpočet (Dr. Max)
- ADC*E 2020
- 3. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
- AKA

Air Bank, Lidl či Prazdroj. Přehled 10 nejvíc inspirativních značek Česka

Jak Wunderman Thompson redesignoval 100 webů pro GSK a Pfizer v 25 zemích

Co pandemie covid-19 vezme a přinese firmám

Jak mohou firmy přežít pandemii? Díky těmto 3+1 metodám UX

Digitální agentury za zlato v Effie dostaly Zlaté digi

Wunderman se mění na Wunderman Thompson

Wunderman uvádí „novou skladbu Antonína Dvořáka“

Dáme jídlo má poprvé na influencery agenturu, vybralo WeDigital

Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media

Ogilvy je na českém trhu 30 let. „Nově se zaměříme i na oblast health & wellness“

Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“

Linda Bartošová odchází z České televize

Lékárna.cz převádí všechny své digitální inzertní plochy na platformu Cruxo

Petr Vančura přichází do agentury Mindsquared jako commercial director

Jan Lesák převzal vedení jednoho ze dvou kreativních týmů Leo Burnett

Maloobchodní řetězce v červnu vydaly o desetinu míň letáků než před rokem
