Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Wunderman Thompson

Creatively driven, data inspired Stáhnout (XLS)
Tým agentury Wunderman

Tým agentury Wunderman

Vlastnická struktura
Young & Rubicam Praha s.r.o. (100 %)
Profil agentury

Wunderman Thompson je mezinárodní marketingová agentura. Propojuje data, kreativu a technologie. Lokálním i mezinárodním klientům se stará o marketing a vytváří pro ně kampaně s jasně měřitelnými výsledky.

Klientům nabízí celou řadu marketingových služeb - od strategie, byznys strategie, ATL a BTL kampaní, věrnostních programů, komunikačních kampaní, uživatelského testování, UX a tvorby webů, content marketingu, emailingu, správy sociálních sítích, datové analytiky, práci s daty, tvorby kreativy, implementaci technologií až po populární marketingovou automatizaci.

Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích.

Rok založení
1998
Pracovníků
400 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Bronislav Kvasnička
Kreativní ředitel/ka
Richard Stiebitz
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Tvorba webů
  • Integrované kampaně
  • Direct marketing
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
  • DTP
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Farmacie
Klíčoví klienti
Ford, Microsoft, Globus, Shell, Komerční banka, Innogy, GSK, Dr. Max
Ocenění

Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.

2018

  • IEA 2018 – 8 ocenění
    • 1. místo za emailing
    • 1. a 3. místo za digitální kampaně
    • 1. a 3. místo za sociální sítě
    • 2. místo za mobilní aplikaci
    • Grand Prix IEA 2018
    • Nejúspěšnější agentura soutěže
  • IMC Czech Awards – 6 ocenění
    • 1. místo za B2B a B2C komunikace
    • 1. místo za Digitální ideu
    • 2. místo za Digitální trefu
    • 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
    • 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
    • 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
  • ADC Creative Awards
    • 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
    • 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
    • 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell

2019

  • IEA 2019 – 5 ocenění
    • 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
    • 1. místo v kategorii Firemní weby
    • 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
    • 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
    • 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
  • IMC Awards – 5 ocenění
    • 2. místo v kategorii Digitální idea
    • 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
    • 3. místo v kategorii Digi trefa
    • 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
    • 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
Young Lions: kategorii Media vyhrál McCann

Young Lions: kategorii Media vyhrál McCann

Poslední ze tří hodnocených kategorií letošní soutěže mladých marketérů zná vítěze. První je McCann, za ním uspěly agentury Triad, Mindshare a Wunderman.
  • 27. 05. 2016
Goldmann bude PR manažerem Wundermanu

Goldmann bude PR manažerem Wundermanu

Karel Goldmann, který začátkem letošního roku přišel po necelém týdnu o funkci mluvčího Mountfieldu, nastupuje do digitální marketingové agentury a bude se starat o její PR.
  • 19. 05. 2016