Wunderman Thompson

We Inspire Growth for Ambitious Brands Stáhnout (XLS)
Spojujeme data, kreativu a technologie

Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou

Vlastnická struktura
Young & Rubicam Praha s.r.o. (100 %)
Profil agentury

Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu. Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Analyzujeme, měříme, automatizujeme. Soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně vymýšlíme na základě dat. Stojí za námi jasně měřitelné výsledky, které značkám pomáhají růst.

Už více než 20 let jsme partnerem českým i mezinárodním klientům při řešení jejich obchodních i marketingových výzev. Naše automatizace komunikace snižuje náklady, kreativní design od nás je vždy inspirativní a námi vytvořené věrnostní programy dnes patří k největším v Česku.

Jsme mezinárodní marketingová agentura. Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce nás pracuje přes 400 a společně dlouhodobě pečujeme o Microsoft, Ford, Dr. Max, Globus, Shell, Innogy nebo Komerční banku. Jsme součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě.

Rok založení
1998
Pracovníků
400 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Bronislav Kvasnička
Kreativní ředitel/ka
Filip Humpl
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Tvorba webů
  • Integrované kampaně
  • Direct marketing
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
  • Emailing
  • DTP
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Farmacie
Klíčoví klienti
Ford, Microsoft, Globus, Shell, Komerční banka, Innogy, GSK, Dr. Max
Ocenění

Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.

2018

  • IEA 2018 – 8 ocenění
    • 1. místo za emailing
    • 1. a 3. místo za digitální kampaně
    • 1. a 3. místo za sociální sítě
    • 2. místo za mobilní aplikaci
    • Grand Prix IEA 2018
    • Nejúspěšnější agentura soutěže
  • IMC Czech Awards – 6 ocenění
    • 1. místo za B2B a B2C komunikace
    • 1. místo za Digitální ideu
    • 2. místo za Digitální trefu
    • 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
    • 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
    • 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
  • ADC Creative Awards
    • 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
    • 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
    • 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell

2019

  • IEA 2019 – 5 ocenění
    • 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
    • 1. místo v kategorii Firemní weby
    • 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
    • 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
    • 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
  • IMC Awards – 5 ocenění
    • 2. místo v kategorii Digitální idea
    • 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
    • 3. místo v kategorii Digi trefa
    • 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
    • 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
  • Effie 2019
    • 1. místo v kategorii Malý rozpočet (Shell)
    • 1. místo v kategorii  Direkt marketing (Shell)
    • 3. místo v kategorii Ostatní služby (innogy)
    • 3. místo v kategorii Spotřební zboží (Globus)

2020

  • ADC Creative Awards 2020
    • 1. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
    • 2. místo v kategorii Innovation (KB – From the Future World)
    • 3. místo v kategorii Brand Experience (KB – From the Future World)
  • Effie 2020
    • 3. místo v kategorii Malý rozpočet (Dr. Max)
  • ADC*E 2020
    • 3. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA
„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Věrnostní program má komunikovat relevantně“

„Relevantní věrnostní program, který nestojí výhradně na slevách, může retailerům pomoci ze slevové spirály,“ míní Vendula Mrázová, group business director agentury Wunderman. Věrnostními programy v Česku se zabývá dvacet let (začínala ještě v RadioMobilu), jejich automatizaci a personalizaci v onlinu cení, přesto tvrdí, že papír zůstává "o parník" lepší.
  • 05. 11. 2018
„Firmy už vědí, že digital je jádrem marketingu“

„Firmy už vědí, že digital je jádrem marketingu“

"Posouvá se to, ale pro zadavatele i pro agentury je udělat velkou kampaň perfektně přes všechny kanály stále ještě bolestivé. Změnit to byl důvod, proč jsem před čtyřmi lety přišel do Wundermanu," říká Vladimír Rejlek, digital director agentury Wunderman, v prvním z rozhovorů, které představí hlavní postavy této agentury v souvislosti s jejich expertízou.
  • 08. 10. 2018