Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu. Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Analyzujeme, měříme, automatizujeme. Soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně vymýšlíme na základě dat. Stojí za námi jasně měřitelné výsledky, které značkám pomáhají růst.
Už více než 20 let jsme partnerem českým i mezinárodním klientům při řešení jejich obchodních i marketingových výzev. Naše automatizace komunikace snižuje náklady, kreativní design od nás je vždy inspirativní a námi vytvořené věrnostní programy dnes patří k největším v Česku.
Jsme mezinárodní marketingová agentura. Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce nás pracuje přes 400 a společně dlouhodobě pečujeme o Microsoft, Ford, Dr. Max, Globus, Shell nebo Komerční banku. Jsme součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- Radio
- Strategické poradenství
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Integrované kampaně
- Direct marketing
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Věrnostní programy / CRM
- Emailing
- DTP
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Telekomunikace
- Finance
- Cestovní ruch
- Farmacie
Za dobu dvacetileté existence pražské pobočky získali její lidé řadu českých i zahraničních ocenění za efektivitu (Effie), za věrnostní programy (Loyalty Magazine Awards) a podobně, celkem víc než 130 českých i zahraničních ocenění.
2018
- IEA 2018 – 8 ocenění
- 1. místo za emailing
- 1. a 3. místo za digitální kampaně
- 1. a 3. místo za sociální sítě
- 2. místo za mobilní aplikaci
- Grand Prix IEA 2018
- Nejúspěšnější agentura soutěže
- IMC Czech Awards – 6 ocenění
- 1. místo za B2B a B2C komunikace
- 1. místo za Digitální ideu
- 2. místo za Digitální trefu
- 3. místo za Inovativní myšlenku a koncept pro CK Fischer
- 3. místo za B2B a B2C komunikaci pro Komerční banku
- 3. místo za Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy.
- ADC Creative Awards
- 2. místo v kategorii Direct marketing/mailing
- 3. místo v kategorii Innovation pro Komerční banku s kampaní Moje peněženka
- 3. místo Direct marketing online za kampaň Ex no more pro Paul Mitchell
2019
- IEA 2019 – 5 ocenění
- 1. místo v kategorii Nejefektivnější agentura
- 1. místo v kategorii Firemní weby
- 2. místo v kategorii Content & influencer marketing
- 2. místo v kategorii Spotřební zboží a služby
- 2. místo v kategorii Energetika a průmyslové firmy
- IMC Awards – 5 ocenění
- 2. místo v kategorii Digitální idea
- 2. místo v kategorii Sociální média a obsah
- 3. místo v kategorii Digi trefa
- 3. místo v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace
- 3. místo v kategorii Retail, merchandising a in-store marketing
- Effie 2019
- 1. místo v kategorii Malý rozpočet (Shell)
- 1. místo v kategorii Direkt marketing (Shell)
- 3. místo v kategorii Ostatní služby (innogy)
- 3. místo v kategorii Spotřební zboží (Globus)
2020
- ADC Creative Awards 2020
- 1. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
- 2. místo v kategorii Innovation (KB – From the Future World)
- 3. místo v kategorii Brand Experience (KB – From the Future World)
- Effie 2020
- 3. místo v kategorii Malý rozpočet (Dr. Max)
- ADC*E 2020
- 3. místo v kategorii Craft (KB – From the Future World)
- AKA

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Michal Ptáček & Ondřej Holzman: „CzechCrunch připravuje placenou klubovou zónu CC+“

Stát letos rozdá literárním časopisům 15 milionů. Nejvíc dostane Host

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz
