Asociace komunikačních agentur vydala svou ročenku za období 2018. Ta poprvé obsahuje komplet případových studií vítězných prací výroční soutěže Effie s komentáři porotců. Stahujte zdarma.

“Důležité je neodcházet pryč, ale za něčím”

“Důležité je neodcházet pryč, ale za něčím”

Principál Petr Havlíček a celoživotní startupista Robert Peňažka, tak matadory české reklamy vidí kreativec Petr Vlasák z agentury Comtech Can. Havlíček i Peňažka mluvili o svém působení v české reklamě i o ní samotné na dalším ze série Otevřených večerů s hosty, které pořádá tuzemský Creative Copywriters Club. Říjnová diskuse v Domečku v Dlouhé se protáhla na dvě a půl hodiny, řídil ji právě zástupce textařského klubu Petr Vlasák.
“Opravdu dobří jste, až když tvoříte za svoje”

“Opravdu dobří jste, až když tvoříte za svoje”

„Chceme tvořit obsah na své triko, až pak k tomu značky přibrat,“ plánují pro další období majitel kreativní agentury Yinachi Robert Peňažka spolu s Ondřejem Ročkem, čerstvým ředitelem agentury, která sama sebe nazývá komunikačním studiem. „Naším stylem práce je strukturovaný chaos. Každého něco baví a zároveň ví, že za ním už nikdo nestojí a že si nemůže dovolit udělat průšvih,“ říká také Peňažka ve velkém rozhovoru s Médiářem.