„Důležité je neodcházet pryč, ale za něčím“

„Důležité je neodcházet pryč, ale za něčím“

Principál Petr Havlíček a celoživotní startupista Robert Peňažka, tak matadory české reklamy vidí kreativec Petr Vlasák z agentury Comtech Can. Havlíček i Peňažka mluvili o svém působení v české reklamě i o ní samotné na dalším ze série Otevřených večerů s hosty, které pořádá tuzemský Creative Copywriters Club. Říjnová diskuse v Domečku v Dlouhé se protáhla na dvě a půl hodiny, řídil ji právě zástupce klubu textařů Petr Vlasák.
  • 22. 10. 2018
„Opravdu dobří jste, až když tvoříte za svoje“

„Opravdu dobří jste, až když tvoříte za svoje“

„Chceme tvořit obsah na své triko, až pak k tomu značky přibrat,“ plánují pro další období majitel kreativní agentury Yinachi Robert Peňažka spolu s Ondřejem Ročkem, čerstvým ředitelem agentury, která sama sebe nazývá komunikačním studiem. „Naším stylem práce je strukturovaný chaos. Každého něco baví a zároveň ví, že za ním už nikdo nestojí a že si nemůže dovolit udělat průšvih,“ říká také Peňažka ve velkém rozhovoru s Médiářem.
  • 06. 10. 2017