Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz
Hořkosladká tečka. YYY prezentuje Becherovku jako dokonalý digestiv
Novým kreativním ředitelem YYY je Tomáš Veselý, Marek Linhart míří do VCCP
„Svět se mění, chuť zůstává.“ Becherovka vyzdvihuje tradici a svou lahev
Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler
Slevomat v letní kampani dělá z ozubeného kola ze svého loga kormidlo zážitků
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
Digisemestr Jindřicha Fáborského a marketingová agentura YYY agency spojily síly a 3. 5. spustili Brand Academy. Jak říkají: nejnabušenější kurz o budování značek v Česku. Jak je to se vzděláváním marketérů v Česku? Co může kurz komu přinést? A proč se do něj rozhodli investovat? Odpovídají Jindřich Fáborský a strategy director YYY agency Martin Zdražil.