Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz

Slevomat v letní kampani dělá z ozubeného kola ze svého loga kormidlo zážitků

Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
Digisemestr Jindřicha Fáborského a marketingová agentura YYY agency spojily síly a 3. 5. spustili Brand Academy. Jak říkají: nejnabušenější kurz o budování značek v Česku. Jak je to se vzděláváním marketérů v Česku? Co může kurz komu přinést? A proč se do něj rozhodli investovat? Odpovídají Jindřich Fáborský a strategy director YYY agency Martin Zdražil.

„Provedení luxus.“ Fondee vítězí Brnem budoucnosti i novinami Zítra Dnes

Kampaň Fondee ukazuje Brno i Bratislavu budoucnosti, přidala noviny Zítra Dnes

Topmodelka Pavlína Němcová propaguje kosmetickou řadu Astrid Bioretinol

„Modrá je dobrá!“ Ondřej Hejma zpívá jako pan Knoflíček v reklamě KetoDiet

Agentura YYY vyhrála Korunní, Penny a Avène

Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct přidává spoty s nepovedeným rande

Brain One se mění na YYY neboli Why Why Why, má nové partnery i šéfku

Novým ředitelem Rock Radia se stal Ondřej Cikán

Zástupkyní šéfredaktorky Lifee.cz je Kristina Vodičková

Unie vydavatelů a SPIR pracují na kolektivním správci, který bude vybírat peníze od platforem

Vostal do Washingtonu, Dolanský do Londýna... ČT prostřídá pět zpravodajských postů

Chystaný Canal+ Sport představuje tým, jsou v něm Jiří Hošek i Jaromír Bosák

Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros
