Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz

Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler

Slevomat v letní kampani dělá z ozubeného kola ze svého loga kormidlo zážitků

Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
Digisemestr Jindřicha Fáborského a marketingová agentura YYY agency spojily síly a 3. 5. spustili Brand Academy. Jak říkají: nejnabušenější kurz o budování značek v Česku. Jak je to se vzděláváním marketérů v Česku? Co může kurz komu přinést? A proč se do něj rozhodli investovat? Odpovídají Jindřich Fáborský a strategy director YYY agency Martin Zdražil.

„Provedení luxus.“ Fondee vítězí Brnem budoucnosti i novinami Zítra Dnes

Kampaň Fondee ukazuje Brno i Bratislavu budoucnosti, přidala noviny Zítra Dnes

Topmodelka Pavlína Němcová propaguje kosmetickou řadu Astrid Bioretinol

„Modrá je dobrá!“ Ondřej Hejma zpívá jako pan Knoflíček v reklamě KetoDiet

Agentura YYY vyhrála Korunní, Penny a Avène

Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct přidává spoty s nepovedeným rande

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Pavel Krbec: Livesport Zprávy jsou snem všech ředitelů zpravodajství

PPC Bee mění název na Dotidot, rozšiřuje tým

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu

Livesport spouští denní podcast o sportu

Agenturní skupina Knowlimits vstoupila do komunitního portálu Ženy s.r.o.

Práce médií s úniky ze spisů má chatrné základy. Je čas promyslet, jak dál

Sešli se ředitelé České televize a Českého rozhlasu
