Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz

Ve spotu KetoDiet od Brain One je oblečení smutné z toho, že majitelka zhubla

Nebuďte na to sami, řekněte si o pomoc, říkají ti, kdo si prošli psychickými obtížemi

„Srovnáme úsměv každému. I upírům,“ slibuje Svět rovnátek spoty od Brain One

Lidi z Brain One spustili online terapie Hedepy

Modrá pyramida radí, jak řešit bydlení v době po koronaviru

Zoufalec, mamánek, botoxák. Direct opouští animované reklamy, nasadil hrané

Modrá pyramida zesměšňuje přílišné drama kvůli lepšímu bydlení

Hana Vagnerová je zase v reklamě: ukazuje nový krém tradiční značky Astrid

Brain One vyrostla o 70 %, očekává rok stabilizace

ČT s Němci natáčí seriál To se vysvětlí, soudruzi!, o paranormálních jevech

Rada přijala výroční zprávu o loňské činnosti ČT, výtky vůči publicistice do ní neprošly

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Economia představuje webový Centrum Výběr

Generálním ředitelem ČTK zvolen Jaroslav Kábele

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
