Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz

Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct přidává spoty s nepovedeným rande

Brain One se mění na YYY neboli Why Why Why, má nové partnery i šéfku

V Brain One využili klasiku, televizní spot pro Astrid natočili na filmový pás

Ve spotu KetoDiet od Brain One je oblečení smutné z toho, že majitelka zhubla

Nebuďte na to sami, řekněte si o pomoc, říkají ti, kdo si prošli psychickými obtížemi

„Srovnáme úsměv každému. I upírům,“ slibuje Svět rovnátek spoty od Brain One

Lidi z Brain One spustili online terapie Hedepy

Modrá pyramida radí, jak řešit bydlení v době po koronaviru

Zoufalec, mamánek, botoxák. Direct opouští animované reklamy, nasadil hrané

Asociace španělských médií zažalovala Metu kvůli reklamě o 550 milionů eur

Google bude médiím v Kanadě ročně přispívat 100 miliony kanadských dolarů

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Yaro Pružinec: Reklamu na T-Mobile s polským pašerákem nám zakázali!

Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X

Na místo po Jandákovi v Radě Českého rozhlasu kandiduje sedm lidí

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Telly získala televizní práva na mužský tenis ATP, ženský tenis WTA přebírá Canal+
