Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz

V Brain One využili klasiku, televizní spot pro Astrid natočili na filmový pás

Ve spotu KetoDiet od Brain One je oblečení smutné z toho, že majitelka zhubla

Nebuďte na to sami, řekněte si o pomoc, říkají ti, kdo si prošli psychickými obtížemi

„Srovnáme úsměv každému. I upírům,“ slibuje Svět rovnátek spoty od Brain One

Lidi z Brain One spustili online terapie Hedepy

Modrá pyramida radí, jak řešit bydlení v době po koronaviru

Zoufalec, mamánek, botoxák. Direct opouští animované reklamy, nasadil hrané

Modrá pyramida zesměšňuje přílišné drama kvůli lepšímu bydlení

Hana Vagnerová je zase v reklamě: ukazuje nový krém tradiční značky Astrid

Economia si chválí Spotlight, který nahradil DVTV

Petr Topinka: Zavedli jsme politický marketing jako novou kategorii

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Do rady pro vysílání zvoleni kandidáti vládní koalice Marek Poledníček a Petr Buchta

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni
