Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek. Od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.
V roce 2018 se agentura rozrostla o video produkci Bumerang Film a grafické studio Spoj.se. Tím vznikla Brain Family – skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě dlouhodobé strategie.
V roce 2021 změnili název a identitu na YYY agency, pod kterou spadá celá YYY family. Agentura se rozrostla o nové partnery a do jejího čela nastoupila CEO Adéla Červínová. „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” komentuje CEO.
„Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” dodává Lukáš Krčil, hlava YYY family.
- TV
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Maloobchod
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Rychloobrátkové zboží
- 1. místo: Young Lions Česko 2015
- 4. místo: Young Lions Cannes 2015
- 3. místo: WebTop100 2015 za web Avonet.cz

Vivantis navazuje na píseň smutných holek debatou čtyř ženských já

Smutné holky pějí pro Vivantis o dárcích, co muži špatně vybrali

Dvojka CZC.cz je tentokrát díky Brain One první

Brain One zakládá skupinu agentur Brain Family

Agentura Digital Brain se mění na Brain One

Influencery pro L’Oréal ve třech zemích zajistí WS Czech a slovenská AMI

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni

B&T zakládá novou agenturu Profit&roll

Česká pobočka Burdy změní název na Burda Media Extra
