Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Zpoplatnění obsahu

„Seznam.cz chce na homepage podpořit placený obsah“

„Seznam.cz chce na homepage podpořit placený obsah“

"Nabídka předplatných je dnes na trhu roztříštěná. My věříme, že společná iniciativa by mohla pomoci," říká v rozhovoru s Médiářem ředitel homepage a obsahových služeb Seznamu Matěj Hušek. Česká internetová jednička zároveň pracuje na tom, aby na weby, jejichž texty na homepage zobrazuje, rozprostřela lajkovací tlačítko a svůj diskusní modul.
  • 22. 10. 2020
„V jednoduchosti je síla, proto Kondice zpoplatnila rovnou celý web“

„V jednoduchosti je síla, proto Kondice zpoplatnila rovnou celý web“

"Sáhli jsme po nejjednodušší variantě," vysvětluje v rozhovoru s Médiářem šéfka digitálního rozvoje Vltava Labe Media Patricie Honslová, proč vydavatelství přišlo u Kondice.cz se zpoplatněním celého webu a oželelo tím peníze od inzerentů. S výjimkou Deníku budeme dělat buď jedno, nebo druhé. Kombinace mít inzertní peníze i peníze od čtenářů je těžká,“ shrnuje dosavadní zkušenosti Petr Bednář, ředitel digitální divize Vltava Labe Media.
  • 17. 06. 2020