
Nové studio Témat týdne, postavené v sídle vydavatelství Empresa Media, má připomínat blob architekta Jana Kaplického. Foto: TV Barrandov

Tomáš Vyšohlíd. Foto: TV Barrandov
Televize Barrandov inovovala svůj diskusní pořad Témata týdne, připravovaný ve spolupráci s časopisem Týden tého vlastníka Jaromíra Soukupa. Bude mít nové studio a nově ho bude moderovat Tomáš Vyšohlíd, někdejší šéfredaktor časopisu Profit, předtím mluvčí Lesů ČR či mBank, nedávno šéf realizačního týmu prezidentské kampaně Jana Fischera. Střídá Zdeňka Šarapatku, který kdysi býval šéfem kanceláře tehdejšího premiéra Stanislava Grosse a v uplynulé dekádě moderoval také v brněnské televizi btv či rádiu Bonton.
Inovovaná Témata týdne vysílá Barrandov každou středu deset minut po půlnoci. Trvá to, že v každém díle bude přítomen jeden z redaktorů Týdne, který se bude ptát. Diváci mohou klást dotazy přes záznamník, Facebook nebo emailem. Moderátor bude zároveň dělat ankety v terénu.
„Nová koncepce pořadu vychází z úspěšných zahraničních formátů politických diskuzí, například v Polsku či Itálii,“ tvrdí programový ředitel Barrandova Petr Lesák.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
