Telekomunikační operátor T-Mobile spustí 1. listopadu svou vánoční kampaň, která poběží do 31. prosincev nadlinkových (televize, tisk, outdoor) i podlinkových médiích. Jejím tématem bude loutkové divadlo. Opět v ní vystoupí Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, opět v režii Jakuba Koháka.
Kreativní koncept je opět prací agentury Saatchi & Saatchi (nadlinka), dále na kampani dělali Savage (produkce), Symbio Digital (design a grafika pro online) a Klan (podlinka), Proboston Creative (design a grafika věrnostního programu), Gods a eMedia (zajištění technické platformy pro online). Mediální agenturou je MediaCom.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden