Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Tématem vánoční kampaně T-Mobilu bude loutkové divadlo, zase s Kotkem a Pavláskem

Lukáš Pavlásek a Vojtěch Kotek naposledy pro T-Mobile dělali skauty

Lukáš Pavlásek a Vojtěch Kotek naposledy pro T-Mobile dělali skauty

Telekomunikační operátor T-Mobile spustí 1. listopadu svou vánoční kampaň, která poběží do 31. prosincev nadlinkových (televize, tisk, outdoor) i podlinkových médiích. Jejím tématem bude loutkové divadlo. Opět v ní vystoupí Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, opět v režii Jakuba Koháka.

Kreativní koncept je opět prací agentury Saatchi & Saatchi (nadlinka), dále na kampani dělali Savage (produkce), Symbio Digital (design a grafika pro online) a Klan (podlinka), Proboston Creative (design a grafika věrnostního programu), Gods a eMedia (zajištění technické platformy pro online). Mediální agenturou je MediaCom.