Podzimní propagaci projektu Boost Prague značky Adidas zajistí sportovně-marketingová agentura Raul. Zvítězila v tendru, jehož se účastnilo celkem šest agentur. Médiář o tom informoval senior account manažer agentury Tomáš Leixner.
Boost Prague je seriál pravidelných běžeckých tréninků. Značka poptávala zvýšení povědomí o nadcházející akci, která proběhne 13. listopadu, a zároveň chtěla běžcům připravit originální zážitek.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli