Online marketingová agentura MarketUp vyhrála tendr na digitální podzimní kampaň pro síť prodejen A3 Sport, zaměřenou na prodej světových sportovních značek jako Adidas, Nike, Puma a Reebok.
Nová kampaň bude propagovat vybrané řady obuvi Adidas (zejména Springblade) a Reebok. Agentura tak obhájila svou dosavadní práci, protože jde už o její pátou kampaň pro A3 Sport. Ta zatím poslední proběhla na jaře a zaměřila se na značky Adidas Superstar, Springblade, Varial a Reebok.
Nová kampaň poběží do konce října, jejím cílem je posílit prodej vybrané obuvi Adidas a Reebok, a to jak přes e-shop, tak v 65 kamenných prodejnách A3 Sport. Ty budou po celou dobu kampaně vybaveny tiskovými materiály a dekoracemi. V digitálu podpoří propagaci zmíněných značek mix online kanálů včetně sociálních sítí a programmatického nákupu médií. „Zvolili jsme kombinaci reklamních sítí Google a Facebook, reklamní plochy Seznamu, Mladé fronty, sdružení CPEx a další vhodné umístění v rámci platformy RTB,“ tvrdí Matouš Ledvina, projektový manažer MarketUp. (CPEx je sdružení předních českých online vydavatelů, které nabízí reklamní plochy pomocí technologie RTB neboli real time biddingu. Jeho členy jsou společnosti AdActive, Czech News Center, Economia, Mafra a Mladá fronta.)
Na všech realizovaných kampaních spolupracoval s Ledvinou specialista na online výkonnostní kampaně Dušan Smoljak pod vedením šéfa MarketUp Tomáše Ševčíka.
Agentura MarketUp zahájila svou činnost v roce 2010 a specializuje na navrhování a realizaci digitálních strategií a kampaní pro B2B i B2C klienty. Mezi její zákazníky patří Hamé, Sconto nábytek, Sephora, Mary Kay, Hilti, Fanuc, Česká basketbalová federace a další.