Švédská kosmetická firma Oriflame si ve výběrovém řízení na digitální agenturu vybrala firmu Bubble Lukáše Kořínka. Tendru se zúčastnily celkem tři agentury. Bubble bude Oriflame zajišťovat kompletní komunikaci kosmetické značky na sociálních sítích a také podporu v online prostředí.
Tým, který se v Bubble bude starat o Oriflame, povede Martin Pistulka, někdejší dlouholetý šéfredaktor úspěšného časopisu Čilichili. Společně s ním se bude digitální komunikaci Oriflame věnovat account manažerka Eva Tuháčková, specialistka na sociální sítě Marie Grafová a designérka Lucie Bajgartová.
Bubble se hodlá zaměřit na obsahovou spolupráci s Oriflame poradkyněmi, které se starají o přímý prodej kosmetiky této značky. Oriflame jich má zhruba 60.000. Agentura bude mít dále na starost tvorbu obsahu a správu profilů na sociálních sítích, zejména na Facebooku, na Instagramu a na YouTube.