V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Tendr na kampaň Zentivy vyhrál Publicis

Komunikační kampaň pro značku Zentiva stejnojmenného klienta vyhrála agentura Publicis Praha, ve výběrovém řízení zvítězila nad čtyřmi konkurenty. Pro Zentivu v Česku zrealizuje komplexní image kampaň, zahrnující přípravu televizního spotu, digitální a venkovní komunikaci. Farmaceutická Zentiva patří mezinárodní skupině Sanofi, působí ve více než 50 zemích, v nichž zaměstnává celkem 6.000 lidí.