Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Vítězi tendru na reklamní služby pro Český rozhlas Ogilvy & Mather, Nydrle a Proximity

Vítězem veřejné zakázky na komplexní reklamní služby pro Český rozhlas v objemu až 160 milionů Kč (bez DPH) na 4 roky vyhrála agentura Ogilvy & Mather. V hodnocení skončila s předstihem před agenturami Nydrle Digital a Proximity Prague. Celkově se ve finále hodnotilo 15 agentur.

Rozhlas dříve avizoval, že smlouvy podepíše se třemi nejlépe vyhodnocenými, s Ogilvy se tak má na zakázce podílet i Nydrle a Proximity. Výsledky hodnocení podepsal šéf rozhlasu 16. července, do dvou týdnů se mají ještě vypořádat případné námitky.

„Zákon o veřejných zakázkách umožňuje uzavřít rámcovou smlouvu buď pouze s jedním uchazečem nebo minimálně se třemi uchazeči. Český rozhlas zvolil variantu využívat služeb více agentur, přičemž počet tří agentur považujeme za optimální. V praxi budou vždy oslovováni s novým zadáním všichni smluvní partneři, kteří podepsali rámcovou smlouvu s Českým rozhlasem,“ sdělil Médiáři už v dubnu mluvčí rozhlasu Jakub Čížek.

Hlavním úkolem agentur bude zavedení nové značky Českého rozhlasu a všech stanic veřejnoprávního rádia. Celkově půjde o zajišťování komplexních reklamních služeb v oblasti marketingu, corporate identity, nákupu médií a dalších ATL i BTL aktivit.

Novou korporátní identitu chce rozhlas uvést v roce 2013, kdy oslaví 90. výročí zahájení pravidelného vysílání. Nové logo chce přitom vysoutěžit v jiném tendru, nejvýš za 2,5 milionu Kč (bez DPH). O jeho vítězi zatím rozhodnuto. Rozhlas chce mít novou identitu včetně loga hotovou do konce letošního roku.

Největší váhu (45 %) v tendru na reklamní služby mělo kritérium „tvorba nové značky a kompletní brand marketing“, dále „kompletní mediamix“ (35 %), zbývajících 20 % „kompletní návrh projektu (včetně zapojení vhodných komunikačních prostředků)“.