“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Social T-Mobilu místo Bubblu zajistí TL5

Nový partner střídá obsahovou agenturu Bubble, která se výběrového řízení nezúčastnila.

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

Mobilní operátor T-Mobile začíná v oblasti správy sociálních médií spolupracovat s kreativní digitální agenturou TL5 Digital, která tak naváže na několikaletou činnost obsahové agentury Bubble. T-Mobile si TL5 vybral v tendru, do nějž pozval pět agentur, Bubble se jej nezúčastnilo.

“TL5 přišla v rámci tendru s konceptem, který byl pro naše současné potřeby a pro budoucí růst našich online kanálů nejlepší. Věříme, že nám pomůžou posouvat online komunikaci dál směrem k otevřené a přátelské značce,” tvrdí Ivo Mareček odpovědný v T-Mobile za sociální média. 

Dosavadní spolupráce s Bubble byla ukončena po vzájemné dohodě. Agentura ještě pro T-Mobile dokončí aktuální projekty, zejména rozjezd nového firemního instagramového profilu a obsahový koncept #HezciInternet.

V online komunikaci TL5 doplní agenturu Proboston Creative, která má u operátora na starosti digitální kampaně a webové projekty.

Pro TL5 jde o další vítězství v tendru na sociální média po krátké době. Nedávno vyhrála značku Mattoni společnosti KMV.