Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Tendr na web Agrofertu vyhrálo Symbio

Nová internetová prezentace koncernu Andreje Babiše je před dokončením.

Andrej Babiš. Foto: Michal Růžička / Mafra / Profimedia.cz

Andrej Babiš. Foto: Michal Růžička / Mafra / Profimedia.cz

Velké, víc než rok trvající výběrové řízení na tvorbu nového webu koncernu Agrofert Andreje Babiše vyhrála agentura Symbio Digital. Ta už pracuje na nové podobě internetových stránek. Médiáři to potvrdil spolumajitel této agentury Libor Šimon.

„Web je určen primárně pro Agrofert, ale platforma je postavena na to, aby ji případně mohly využít i další firmy z této skupiny. Není to však podmínkou,“ přiblížil Šimon. Podle jeho slov buduje agentura web na základě smlouvy o dílo, tendr nebyl zaměřen na dlouhodobou spolupráci.

Kdy Agrofert představí své nové internetové stránky veřejnosti, záleží na schvalovacím procesu ve firmě. Z hlediska přípravy by měl být web v poslední fázi.

Agentura Symbio Digital vznikla v roce 2001, jejími spolumajiteli jsou Libor Šimon a Robert Haas.

Koncern Agrofert se v současnosti skládá z více než 200 dceřiných společností podnikajících v sektoru chemie, zemědělství, potravinářství, pozemní techniky, obnovitelných zdrojů, lesnictví, těžby a zpracování dřeva a médií.