
2Fresh vyhrála tendr Orionu
Potravinářská společnost Nestlé si pro realizaci multibrandové 360° kampaně Orionu vybralo jako dodavatele agenturu 2Fresh. „Přišla s kreativním konceptem, který nás oslovil nejvíc ze všech zúčastněných agentur ve výběrovém řízení. Celý návrh komunikace vystavěli na silném spotřebitelském insightu, na který si sami přišli v rámci jejich výzkumu se samotnými spotřebiteli,“ zdůvodňuje výběr Adenike Gbadeboriová, brand manažerka Nestlé. Kromě Nestlé spolupracuje 2Fresh dlouhodobě s klienty jako O2, Globus či Kooperativa.

Rozjíždí se Michaelův mashup
Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

V Economii pracoval devět let
Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Poslechněte si nový rozhovor
Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Střídá Jana Nevyhoštěného
Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Nejobsazenější z pěti kategorií