Potravinářská společnost Nestlé si pro realizaci multibrandové 360° kampaně Orionu vybralo jako dodavatele agenturu 2Fresh. „Přišla s kreativním konceptem, který nás oslovil nejvíc ze všech zúčastněných agentur ve výběrovém řízení. Celý návrh komunikace vystavěli na silném spotřebitelském insightu, na který si sami přišli v rámci jejich výzkumu se samotnými spotřebiteli,“ zdůvodňuje výběr Adenike Gbadeboriová, brand manažerka Nestlé. Kromě Nestlé spolupracuje 2Fresh dlouhodobě s klienty jako O2, Globus či Kooperativa.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval