Agentura Saatchi & Saatchi zvítězila ve výběrovém řízení na novou kreativní agenturu Královského pivovaru Krušovice. Pro značku z pivovarnické skupiny Heineken připraví nový dlouhodobý komunikační koncept, který posílí prémiovou image značky a současně ji více přiblíží zákazníkům. První společná kampaň je naplánována na první pololetí 2022. Saatchi & Saatchi v pozici kreativní agentury Krušovic střídá DDB. Ta pro pivní značku pracovala od ledna 2018, kdy vystřídala VCCP.
„Tendr na kreativní nadlinkovou agenturu jsme vypisovali téměř po čtyřech letech, kdy jsme byli v dobrých rukou agentury DDB Prague. Výběrové řízení bylo náročné jak pro agentury, tak i na klientské straně kvůli - řekl bych - nestandardnímu formátu,“ podotýká Jiří Coufal, senior brand manager Krušovic. „Ten spočíval ve vysokém počtu check-in schůzek, abychom si ověřili, jak by se nám s vybraným subjektem reálně pracovalo na denní bázi. Ve druhém kole předvedla agentura Saatchi & Saatchi zásadní strategický a kreativní posun, a proto jsme se rozhodli vydat se s ní na společnou královskou cestu za objevením pomyslného svatého grálu Krušovic,“ prohlásil manažer značky.
„Na tomto vítězství si ceníme velké angažovanosti klienta ve výběrovém řízení,“ doplňuje Lucie Garbieńová, managing director Saatchi & Saatchi. „Celý tendr nespočíval jen v nalezení správné koncepční cesty, jak odlehčenou a atraktivní formou komunikovat nový positioning značky, ale z velké části se jednalo také o zkoušku toho, jak bude vypadat každodenní spolupráce mezi klientem a agenturou.“

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
