Tendr Škody Auto na PR vyhrála FleishmanHillard

Do letošního uzavřeného výběrového řízení automobilky bylo pozváno devět PR agentur.

Podporu interního PR oddělení automobilky Škoda zajistí komunikační agentura FleishmanHillard. Nového dodavatele PR služeb si Škoda Auto vybrala v tendru, na jehož přípravě spolupracovala s Asociací public relations (APRA). Do uzavřeného výběrového řízení vypsaného začátkem letoška bylo na základě kvalifikovaného předvýběru pozváno devět agentur. Do finálové pětky se kromě vítězné FleishmannHillard dostaly agentury Bison & Rose, Havas PR, Konektor PR a Ogilvy Public Relations. 

Interní PR tým zapojí agenturu především do vytváření nových komunikačních konceptů a rozšíří díky ní své kapacity o dodatečný externí subjekt. Dosud Škodovka stálého dodavatele PR neměla. „Naším cílem bylo dlouhodobě posílit vlastní tým o dodatečné externí kapacity a zároveň získat partnera, který bude přinášet nové podněty a inovace zvnějšku,“ uvedl Pavel Jína, tiskový mluvčí Škoda Auto Česká republika. Služby bude zajišťovat tým account directora agentury Marcela Bodnára.

Zdejší FleishmanHillard je součástí globální sítě se sídlem v americkém St. Louis. V Česku její zhruba čtyřicetičlenný tým poskytuje komunikační služby českým i nadnárodním společnostem jako Coca-Cola, Fortuna, Henkel, Ikea, Lenovo, Makro, Novo Nordisk, UniCredit Bank či Zentiva.