Podporu interního PR oddělení automobilky Škoda zajistí komunikační agentura FleishmanHillard. Nového dodavatele PR služeb si Škoda Auto vybrala v tendru, na jehož přípravě spolupracovala s Asociací public relations (APRA). Do uzavřeného výběrového řízení vypsaného začátkem letoška bylo na základě kvalifikovaného předvýběru pozváno devět agentur. Do finálové pětky se kromě vítězné FleishmannHillard dostaly agentury Bison & Rose, Havas PR, Konektor PR a Ogilvy Public Relations.
Interní PR tým zapojí agenturu především do vytváření nových komunikačních konceptů a rozšíří díky ní své kapacity o dodatečný externí subjekt. Dosud Škodovka stálého dodavatele PR neměla. „Naším cílem bylo dlouhodobě posílit vlastní tým o dodatečné externí kapacity a zároveň získat partnera, který bude přinášet nové podněty a inovace zvnějšku,“ uvedl Pavel Jína, tiskový mluvčí Škoda Auto Česká republika. Služby bude zajišťovat tým account directora agentury Marcela Bodnára.
Zdejší FleishmanHillard je součástí globální sítě se sídlem v americkém St. Louis. V Česku její zhruba čtyřicetičlenný tým poskytuje komunikační služby českým i nadnárodním společnostem jako Coca-Cola, Fortuna, Henkel, Ikea, Lenovo, Makro, Novo Nordisk, UniCredit Bank či Zentiva.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
