Podporu interního PR oddělení automobilky Škoda zajistí komunikační agentura FleishmanHillard. Nového dodavatele PR služeb si Škoda Auto vybrala v tendru, na jehož přípravě spolupracovala s Asociací public relations (APRA). Do uzavřeného výběrového řízení vypsaného začátkem letoška bylo na základě kvalifikovaného předvýběru pozváno devět agentur. Do finálové pětky se kromě vítězné FleishmannHillard dostaly agentury Bison & Rose, Havas PR, Konektor PR a Ogilvy Public Relations.
Interní PR tým zapojí agenturu především do vytváření nových komunikačních konceptů a rozšíří díky ní své kapacity o dodatečný externí subjekt. Dosud Škodovka stálého dodavatele PR neměla. „Naším cílem bylo dlouhodobě posílit vlastní tým o dodatečné externí kapacity a zároveň získat partnera, který bude přinášet nové podněty a inovace zvnějšku,“ uvedl Pavel Jína, tiskový mluvčí Škoda Auto Česká republika. Služby bude zajišťovat tým account directora agentury Marcela Bodnára.
Zdejší FleishmanHillard je součástí globální sítě se sídlem v americkém St. Louis. V Česku její zhruba čtyřicetičlenný tým poskytuje komunikační služby českým i nadnárodním společnostem jako Coca-Cola, Fortuna, Henkel, Ikea, Lenovo, Makro, Novo Nordisk, UniCredit Bank či Zentiva.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
