Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Tendr T-Mobilu na podlinku vyhrál Havas

Vítězná agentura od září zajistí veškeré BTL aktivity, včetně interní komunikace.

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

Vítězem výběrového řízení na podlinkové (BTL)  aktivity mobilního operátora T-Mobile se stala agentura Havas Worldwide Prague. Ve finále zvítězila nad agenturami Hullabaloo, Intuo, Klan a Young & Rubicam. Tendr T-Mobile vyhlásil počátkem dubna letošního roku, do druhého kola postoupilo pět výše zmíněných agentur. Vítězný Havas začne od září zajišťovat pro T-Mobile veškeré BTL aktivity včetně interní komunikace.

Operátor se při výběru řídil pravidly iniciativy Férový tendr. V závěrečném kole čekalo vybrané účastníky zpracování konkrétního zadání. O vítězi operátor rozhodl na základě posouzení kreativy, strategického přístupu ke komunikaci značky a finančního rámce spolupráce.

Podle senior specialisty externí komunikace T-Mobilu Lukáše Hrabala se o BTL aktivity tohoto mobilního operátora dosud staraly agentury Retail Marketing Practice, Klan a Made By Vaculik. „Nechceme v tuto chvíli rozvádět, zda a jak s námi tyto agentury budou spolupracovat dále. BTL komunikaci už ale zajišťovat nebudou,“ dodal Hrabal.