Josefa Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, je jedním z hostů dnešního PR Brunche. Setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřuje na automatizaci v PR, Šlerka bude mluvit o datové žurnalistice v PR jak z obecné, tak z praktické roviny.

Uber v Česku vyměnil Bizony za Ogilvy PR

Agentura vzešlá z nového tendru zajistí mediální komunikaci i správu sociálních sítí.

Mediální a PR komunikaci „sdílené taxislužby“ Uber zastřešuje od 1. února agentura Ogilvy Public Relations. Klienta získala ve výběrovém řízení. Médiář o tom informoval senior konzultant Ogilvy PR David Sahula.

Agentura bude mít na starost kompletní PR servis a komunikaci Uberu v sociálních sítích Facebook, Twitter a Instagram. Spravuje také blog Uberu s tiskovými zprávami.

Uberu dosud v Praze s PR pomáhala agentura Bison & Rose, spolupráce byla ovšem volnější. Loni na jaře se Uber sice rozhodl zajišťovat si propagaci sám, prosincovou tiskovou konferenci mu už ale opět organizovali Bizoni.