Mediální a PR komunikaci „sdílené taxislužby“ Uber zastřešuje od 1. února agentura Ogilvy Public Relations. Klienta získala ve výběrovém řízení. Médiář o tom informoval senior konzultant Ogilvy PR David Sahula.
Agentura bude mít na starost kompletní PR servis a komunikaci Uberu v sociálních sítích Facebook, Twitter a Instagram. Spravuje také blog Uberu s tiskovými zprávami.
Uberu dosud v Praze s PR pomáhala agentura Bison & Rose, spolupráce byla ovšem volnější. Loni na jaře se Uber sice rozhodl zajišťovat si propagaci sám, prosincovou tiskovou konferenci mu už ale opět organizovali Bizoni.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden