Všeobecná zdravotní pojišťovna zahájila otevřené zadávací řízení na dvouletý nákup mediálního prostoru, které avízovala letos v lednu. Hodnota této zakázky dělá 60 milionů Kč, zakázka by se měla skládat ze dvou částí, z nichž první představuje nákup prostoru pro reklamu v televizi, rádiích, v tisku a v online médiích za 44,2 milionu Kč a druhá nákup reklamy v outdoorových a indoorových médiích, jehož hodnota dělá 15,8 milionu Kč. Uzávěrka pro přihlášky je 18. dubna 2016.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT