V porotě nejprestižnějšího světového reklamního festivalu ve francouzském Cannes letos zasedá i Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Young & Rubicam a členka kreativního boardu stejnojmenné globální agenturní sítě. Půjde o první Češku, která kdy v Cannes hodnotila. Prvním Čechem byl před časem reklamní režisér Ivan Zachariáš. Svěráková je letos v porotě kategorie Direct. Hodnocení začalo minulý týden, reklamní festival proběhne od 17. do 24. června.
Tereza Svěráková byla už v porotách soutěží One Show, Clio či LIA. Cannes je nejvýznamější světovou soutěží v kreativitě a každoročně se zde o nejvyšší metu, trofej lva, ucházejí desetitisíce prací z celého světa. Young & Rubicam loni z Cannes přivezla rekordních sedm lvů. V minulých letech ve Francii bodovaly také české pobočky agentur Havas, Leo Burnett, McCann Erickson či Ogilvy & Mather.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
