Z víc než 230 produktů privátní značky F&F lze nově vybírat na e-shopu řetězce Tesco. Čtveřici kategorií tvoří textil pro novorozence, děti, ženy a muže. Narozdíl od specializovaných módních e-shopů se Tesco soustředí především na základní produkty prádla a ponožek, tedy věci každodenního a celoročního nošení. Jeho nabídka se tak podobá sortimentu e-shopu konkurenčního kamenného řetězce Lidl, ten však zase přes internet neprodává a nerozváží potraviny.
„Zákazníci mají na výběr například z dupaček, spodního prádla, čepic nebo ponožek. V této chvíli nabízíme 238 produktů a v dalších měsících plánujeme sortiment ještě dále rozšiřovat,“ říká Věra Szabó, manažerka internetového prodeje Teska. V celkové nabídce více než 21.000 položek Tesco Online se tak jedná zhruba o 1 % nabídky. Tesco z pohledu prodejce jednoduše vyřešilo i otázku vratek nevyhovujících oděvů - v případě chybně zvolené velikosti je nutné zboží vrátit nebo vyměnit v některém ze 190 kamenných obchodů.
Ze statistik řetězce Tesco vyplývá, že při prodeji přes internet jdou nejvíc na odbyt velkoobjemové položky, jako nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, jakož i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin online využívá nejčastěji skupina lidí ve věku od 25 do 45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy.